Interactiuni

Na votare!

with 4 comments

Aseara, in jurul orei 18:30 (ora Romaniei). La Ambasada Romaniei din Budapesta oamenii stau la coada sa voteze. Dupa o numaratoare rapida, par sa fie mai mult de 120 indivizi.

Coada aceasta mi-a amintit de primele alegeri libere din 1990, cind parintii nostri se imbracau frumos si asteptau rabdatori la cozi kilometrice sa voteze cum ii taie capul, pentru prima data in viata lor. Ce s-a ales de sperantele lor? Si ce spera oamenii care asteptau ieri cuminti, in frigul budapestan, pentru a-si exprima votul?

O ultima remarca: in mod ciudat, la acea coada toata lumea vorbea in maghiara…

abasada1.jpg ambasada2.jpg ambasada3.jpg

Written by Andrei Stavilă

Noiembrie 26, 2007 la 12:17 pm

4 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Deci sa inteleg ca ti-ai exercitat si tu dreptul de vot sau doar erai in trecere? in oricare din cazuri te felicit pentru scurtimea postului… inca o data LA MULTI ANI, ANDRIUSCA!!!

    raluca

    Noiembrie 26, 2007 at 6:20 pm

  2. Pai tare as fi dorit sa votez, dar cum ar fi trebuit sa asteptam doua ore pe putin, si era frig, Alina a zis ca ma lasa singur la coada, deci am plecat acasa si am ingurgitat niscaiva „viziki”… Cam sec si trist fara voi, e drept…

    andruska

    Noiembrie 26, 2007 at 10:08 pm

  3. De ce esti asa negru, romane ? (De gustibus non disputandum )

    Qui prodest?

    A

    Noiembrie 28, 2007 at 6:03 pm

  4. Daca esti cine cred eu ca esti – adica Alin – atunci sint recunoscator pentru onoarea pe care mi-ai facut-o vizitindu-mi blogul. Qui prodest? „Ceciliei”, raspund eu. Daca nu iti amintesti, iti dau un hint: era undeva prin perioada liceului….

    andruska

    Noiembrie 28, 2007 at 7:19 pm


Lasă un răspuns

