Interactiuni

Despre Revolutia din 1989

with 2 comments

Eu nu am de gind sa postez aici fotografii, sau unele comentarii siropoase. Tot ceea ce va rog este sa cititi urmatoarele doua articole despre doi participanti (cu sau fara voie) la acele evenimente:

Despre Mircea Emilian Rusu, aici. Si despre Ioan Jula aici. Astept opinii. Eu prefer sa ramin mut dupa citirea acestor articole. Daca relatarile sint corecte, atunci e grav. In rest, despre ceea ce nu se poate vorbi, vorba lui Wittgenstein, trebuie sa se taca.

Written by Andrei Stavilă

Decembrie 23, 2007 la 8:06 pm

Publicat în Politica în România

Tagged with ,

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tacerea doliului nu trebuie sa ne impiedice sa spunem ce poate fi spus, Andrei. Mai sunt multe de spus. In preajma Craciunului am vazut la TV cateva adolescente care se miorlaiau in fata crucilor de la Universitate, in Bucuresti, spunand ca habar nu au de ce sunt acolo. Cativa oameni au stat in fata tancurilor. Asta, si nu ca a fost sau nu a fost lovitura de stat, ma intereseaza mai mult.

    George

    Ianuarie 13, 2008 at 7:53 pm

  2. Right. Facusem acel comentariu pentru ca m-am enervat sa vad pe blogurile unor cunoscuti (care nu au fost niciodata interesati de subiect) comentarii siropoase despre Revolutie, puse acolo doar pentru ca, probabil, exista si o moda specifica blogosferei… Comentariul meu nu te includea si pe tine – dimpotriva, datorita unuia dintre posturile tale mi-am descarcat o arhiva cu fotografii din 1989, la care am inceput sa tin foarte mult.

    andruska

    Ianuarie 14, 2008 at 9:09 am


Lasă un răspuns

