Interactiuni

Cornul si laptele, tzoalele si euro

with 2 comments

Iaca alta pomana: Mitrea propune un proiect de lege conform caruia fiecare profesor va primi anual 150 euro sa isi cumpere haine. Hai sa vedem, na concurs: care ati aflat o veste mai umilitoare si o pomana mai imbecila? Cititi aici.

Vezi, George, ce fain e sa fii prof? Nu-mi iei si mie un maieu de la un second? Da’ vezi sa fie cu gauri ca la Right Said Fred… Hai, te rog….

Written by Andrei Stavilă

Martie 19, 2008 la 10:46 pm

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mie mi se pare o initiativa de rahat, mai bine le dadeau pe luna in plus la salariu banii astia fara atata tam tam. Stii filmuletele alea care circula pe net cu profi de care isi bat joc elevii la ore, pai eu pronostichez ca numarul lor va creste considerabil dupa treaba asta. Pai ma scuzi da vine fiul de miliardar in dolari si se uita de sus la un amarastean de profesor, nu ca acum elevii nu ar fi muuuuuult mai bine imbracati ca unii dintre profesori. Am mai zis eu, cei care imi vor plati pensia merita tot confortul, da mai ales merita o educatie solida…pe care din pacate se pare ca nu o mai capata de niciunde…

    raluca

    Martie 21, 2008 at 7:49 am

  2. Corect. Dar ce sa-i faci, e an electoral… Parca si Vanghelie si-a batut joc de profi la Bucuresti, i-a chemat la o chermeza si le-a dat nu stiu ce… cite un Mp3 player, sau ceva de genul asta… Cel mai naspa e ca profii chiar au venit… Si mai rau e ca Vanghelie nu s-a desteptat nici asa…

    andruska

    Martie 23, 2008 at 1:17 am


Lasă un răspuns

