Interactiuni

Olga: ghiciti personajul

with 7 comments

Va rog sa giciti care este Olga dintre urmatoarele variante (click pe poze pentru a le mari):

1. Care e Olga si care e porcul?

2. Care e Olga si care e urangutanul?

3. Care e Olga si care e Shar-Pei?

4. Care e Olga, care e hipopotam?

[Copyright: the two pictures with the orangutans are taken from here and from here. The pictures of different Shar-Peis are taken from here. The other pictures are mine. The animals (except Olga, the orangutans and Shar Peis) live in the Budapest Zoo]

Written by Andrei Stavilă

Aprilie 5, 2008 la 11:09 pm

7 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vai mă Andrei, ce-a păţit sărăcuţa? ai tuns-o tu? :-s

    Stefan

    Aprilie 6, 2008 at 9:12 am

  2. Super tari pozele. Cu un shar-pei stiam ca seamna da cu celelalte vietati chiar ca habar nu aveam. Faine poze. Cand vii de Paste poate facem si noi niste poze frumoase cu cateii…

    raluca

    Aprilie 6, 2008 at 10:26 am

  3. @ Stefan: Mai, spre deosebire de Helga, Olga miroase foarte urit, si asta chiar si la doua-trei zile dupa ce o spal. Asa ca am tuns-o, si in felul asta o pot spala mai des si mai usor
    @ Raluca: Venim, venim 🙂

    andruska

    Aprilie 6, 2008 at 11:15 am

  4. foarteee tareeeee…..am ras de m-am prapadit….ce moaca poate sa aiba 🙂
    Oricum….nu stiu unde ai tunso , dar se e tunsa uniform…e foarte bine.

    adryann

    Aprilie 7, 2008 at 6:07 pm

  5. Pai am cumparat o masina de tuns special pentru ea. Cam scumpa, dar ce sa fac, nu am avut alternativa pentru ca nu mai suportam mirosul 🙂

    andruska

    Aprilie 7, 2008 at 9:07 pm

  6. vino in comunitatea iubitorilor de shar-pei !
    http://www.forumsharpei.freeforums.org/

    Cunoaste-i si pe ceialalti cu SHAR-PEI din tara.
    Enjoy!

    FORUM SHAR-PEI

    Septembrie 11, 2009 at 7:24 pm

  7. Va doresc, foarte sincer, mult succes cu forumul! Eu unul nu ma implic – am avut o experienta destul de neplacuta cu un site dedicat rasei chow-chow si m-am lamurit.

    andruska

    Septembrie 11, 2009 at 7:32 pm


Lasă un răspuns

