Interactiuni

Helga and Olga: Chow-Chow Fashion Week

with 9 comments

Well, just look here (don’t blame me, it’s by courtesy of Alina!). Just an example:

J. R. Ewing

Anna Karenina

And another strange thing, discovered on the Internet: a chow with… identity problems. Do you believe this? Is this Chow, or Panda? Or maybe a Panda-painted Chow… Probably the owners are really crazy 🙂

[Copyright note: the above picture (panda-chow) is taken from here. You can also find it on google images here]

Written by Andrei Stavilă

Aprilie 15, 2008 la 10:20 pm

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hello! Foarte dragute pozele…ma asteptam sa fie ideea Alinei..Super fetitele ca de obicei. Deabia astept sa le smotocesc un pic. La una dintre poze vroiam sa te corectez da’ sa nu te superi sau poate ai scris intentionat asa. Oricum ar fi varianta corecta era „Parlez-vous francais?” Va pup pe amandoi

    Diana Cenusa

    Aprilie 16, 2008 at 6:31 am

  2. Hei, bun venit pe blogul asta! Ma bucur ca va mai uitati, chiar ma intrebam de ce nu ma comentati si voi deloc 😦
    Multumesc pentru corectare, era necesara. Imi dau seama ca memoria incepe sa ma lase si uit tot mai mult atit franceza, cit si bruma de germana pe care am invatat-o. Trebuie sa plec cit mai repede in Franta si Germania, ca altfel uit tot 😦

    andruska

    Aprilie 16, 2008 at 9:01 am

  3. Faine poze. Am incercat si eu sa o deghizez pe Dea, da nu sta la pozat, iar Alin nu vrea sa o tina ca cica chinuim cainele…

    raluca

    Aprilie 19, 2008 at 4:39 pm

  4. Ma Andrei, da tu ai vazut ca saracul caine e vopsit? Ei cu asta nu pot fi de acord….

    raluca

    Aprilie 19, 2008 at 4:43 pm

  5. Da’ bine ca am vazut, mai Ral, ca acel ciine e vopsit. Doar nu crezi ca am fost pacalit ca ar fi un Panda.
    Eu nu sint asa de strict ca tine. Atita timp cit ciinelui nu i s-a facut nimic rau, mie mi se pare chiar fun. Mi-a dat idei si ma uit la Helga chioris 🙂

    andruska

    Aprilie 21, 2008 at 11:10 am

  6. Esti nebun. Eu una detest sa ma vopsesc, chiar daca mi-au aparut de mult firele albe, imi inchipui cam ce ar trebui sa suporte un caine care vorba aia nu a fost setat sa stie ce i se intampla. Plus de asta o vopsea care sa decoloreze inasa hal parul cainelui nu poate sa nu ii afecteze pielea. Ti-as da o mie de motive pentru care sa o lasi pe Helga in pace, numai ca e cainele tau si faci ce vrei.

    raluca

    Aprilie 21, 2008 at 7:19 pm

  7. Bre, era o gluma. Daaaaa????????

    andruska

    Aprilie 22, 2008 at 6:11 pm

  8. Daca vrea cineva n asemenea exemplar sa ma caute. E un chow chow maro, ramas fara stapan. Nu costa nimica.

    bassu86

    Iulie 28, 2010 at 6:05 am

  9. Daca e vorba de adoptia unui ciine fara stapin, atunci anuntul se publica. Numai ca ai uitat sa iti dai adresa: bassu86@yahoo.com
    Sper sa fie intr-un ceas bun!

    andruska

    Iulie 30, 2010 at 1:50 pm


Lasă un răspuns

