Interactiuni

Harley Davidson – A Histoy of Beauty

with 2 comments

Generally, I hate malls – but today I’ve spent some hours in the Arkad Mall (Ors Vezer Tere, Budapest) just looking at 16 extraordinary Harley Davidson motor bikes.

Just two examples: the first picture shows probably one of the first Harleys, made in 1918. The second shows the Harley used in the movie „Easy Rider”:

More pictures here. Enjoy!

Written by Andrei Stavilă

Mai 20, 2008 la 9:16 pm

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Am avut probleme cu net-ul si nu reuseam sa iti pun comment-uri, sper ca asta sa ajunga…Ma imi plac motocicletele astea la nebunie, stii eu urmaresc Orange County Choppers, o familie de motociclisti care construiesc choppere, si vorbeau aia de old school si de multe altele si nu intelegeam. Da m-am mai luminat datorita fotografiilor tale. Probabil daca nu as fi asa de fricoasa mi-as cumpara si eu o motocicleta… Sa stii ca la o nevoie am sa fur din pozele tale(desigur cu dreptul de copy)… Super tari motocicletele, imi pare rau ca la noi nu se fac asemenea expozitii…

    raluca

    Mai 24, 2008 at 6:28 am

  2. Desigur ca poti lua oricind pozele.
    De fapt, nu era tocmai o expozitie nevinovata, ci un fel de expozitie-reclama. Motocicletele noi pe care le-am pozat (cele din 2008) erau de vinzare doua dintre ele, iar una se cistiga prin tragere la sorti in cadrul Mall-ului.
    Oricum, sa stii, cele noi nu sint tocmai spectaculoase in comparatie cu cele vechi. Probabil treaba cu „Old School” e adevarata. Noile Harley sint faine, nu zic nu, dar parca nu mai au aceeasi savoare…
    Si oricum, cea mai ieftina era 20.000 de euro, asa ca nu te grabi sa iti cumperi 🙂

    andruska

    Mai 25, 2008 at 9:11 am


Lasă un răspuns

