Interactiuni

Changing the look

with 8 comments

Some people told me that the old look of my blog was far from being nice; others said that it was hard to read it in that format. So I tried to make a change – it is not necessary definitive. Please provide me some feedback and tell me whether this looks nicer, better, more enjoyable to you. Thanks!

Written by Andrei Stavilă

Mai 26, 2008 la 8:50 pm

Publicat în Altele

Tagged with

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. îmi place formatul ăsta nou… aşteptăm scrísuri pe măsură, ca de obicei… în special niscaiva reflecţii despre blogatorii care îşi delet(eriz)eaza blogurile, (aşa cum ai promis).

    Iulian

    Mai 27, 2008 at 7:30 pm

  2. nah, e prea pasnic 😉

    George

    Mai 27, 2008 at 7:34 pm

  3. E chiar fain. Cam rozisor pentru subiectele pe care le abordezi da e fain. Si daca zici tu ca asta e de fapt maro sa stii ca tot pe a mea o tin…:P
    Sa iti traiasca si sa ma inveti si pe mine sa trec pe wordpress si apoi sa imi trag un look fain ca al tau…

    raluca

    Mai 27, 2008 at 8:00 pm

  4. boo, ai gasit cel mai urat template de pe blogger si l-ai pus pe wordpress… trebuia sa-l lasi pe celalalt, sau alege altul pe fond deschis. Pentru articolele lungi pe care le scrii tu, marimea fonturilor + ingustimea coloanei = lots of scrolling = bad.

    stefan

    Mai 28, 2008 at 7:43 am

  5. Da, am observat si eu asta, ai dreptate.
    Dar nu am gasit template-ul pe blogger, era deja pe wordpress.
    Incerc deci sa mai fac o schimbare – dar e greu, nu prea gasesc ceva sa imi placa.

    andruska

    Mai 28, 2008 at 8:13 am

  6. de acord cu stefan, mai asteptam o schimbare

    sinzianap

    Mai 28, 2008 at 5:21 pm

  7. Pina la urma am revenit de unde am plecat. Nu numai ca imi place mai mult vechiul / actualul look – dar, ceea ce e mult mai important, acest template imi ofera mai mult spatiu de miscare, e mai inteligent si mai complex.
    Manu, daca folosesti Mozilla ca browser de internet poti sa folosesti „ctrl” si „+” pentru a mari fonturile cit vrei tu de mult.
    Stiu ca nu pot multumi pe toata lumea 😦

    andruska

    Mai 28, 2008 at 7:49 pm

  8. „Negrule blogule, gândul rău te-mprejmuie. Se zgâiesc la taine coapte ochi miopi în miez de noapte… Negrule, blogule, fontul mă omoară, negrul mă doboară” 🙂

    Reacţie poetică la revenirea vechiului look! Sper că nu se supără nici Blaga, şi nici tu. Quod erat recitandum! 🙂

    vaisamar

    Mai 30, 2008 at 12:09 pm


Lasă un răspuns

