Interactiuni

Noutati din Bled, Slovenia

with 5 comments

Am plecat ieri din Budapesta in jur de 11 dimineata si am ajuns in Bled (Slovenia) la 21:30 – desi drumul trebuia sa dureze doar sase ore. Asta pentru ca:

1. La granita Ungariei cu Croatia doua tiruri s’au ciocnit, si am asteptat in soarele puternic doua ore pina toata coloana de citiva kilometri buni s’a pus in miscare.

2. GPS-ul meu are toate hartile Europei (inclusiv Muntenegru, Bosnia-Herz., Cetatea Vaticanului sau Andorra), insa singura harta care ii lipseste este cea a…. Sloveniei! A trebuit sa ma ghidey dupa harta si m-am ratacit de doua ori. Nu mult, si totusi..

Daca treceti prin Slovenia si aveti GPS cu harta ei, ocoliti autostrazile, fratilor, nu faceti ca mine. E jaf la drumul mare, adica cam un euro la fiecare 10 km parcursi…

Asa ca va salut din superbul orasel de munte Bled (cu munti inalti, lac mare cu apa super curata si un castel in virf de stinca), unde absolut toata lumea vorbeste engleza, franceza sau germana, si unde oamenii sint tot timpul draguti.

Nu cred ca voi mai scrie ceva pina cind ma intorc in Budapesta (simbata seara), asa ca nu va suparati daca nu raspund mesajelor.

Written by Andrei Stavilă

Iunie 3, 2008 la 6:57 pm

Publicat în Gânduri

Tagged with , ,

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Succes, Andruska!

    Iulian

    Iunie 3, 2008 at 9:00 pm

  2. Ma scuze ca nu am reusit sa vorbim. Alin a ajuns acasa pe la ora 2. Ti-am dat un beep, da ne-am gandit ca dormiti… Da vad ca te-ai descurcat… Abia astept sa vad pozele sa faci cat mai multe…

    raluca

    Iunie 4, 2008 at 12:32 pm

  3. da, da, poze si comentarii mai vrem. succes!

    sinzianap

    Iunie 4, 2008 at 3:29 pm

  4. Andreeeeeeeeeeeeeeeeei….unde umbli? imi e dor de posturile si comentariile tale…si nu uita vreau sa vad poze din Slovenia…

    raluca

    Iunie 10, 2008 at 7:57 pm

  5. pai da, ne-ai cam indus in eroare 😉 vrem poze, bombe si noutati!

    Iulian

    Iunie 10, 2008 at 8:14 pm


Lasă un răspuns

