Interactiuni

Back in business

with 6 comments

Am revenit! In ultimele doua saptamini petrecute la Iasi nu am avut acces la net. Apoi, vinerea trecuta am ajuns la Budapesta. Cum ne-am mutat in casa noua (da, intr-o casa adevarata, cu trei camere si doua curti, si toate astea la pretul inchirierii unei garsoniere din Iasi!) a trebuit sa facem curatenie vreo trei zile. Am mutat si rasmutat paturi, canapele, dulapuri vechi si masive, am urcat in pod o groaza de lucruri babesti, Alina a varuit vreo trei pereti, am incercat sa salvam florile neudate toata vara (pina si cactusii pierdusera mult din volum) si asa mai departe. Dupa toate astea, doua zile au fost necesare sa ne revenim.

Nu am avut timp, evident, sa revedem orasul. Si cum nici net, nici televizor nu aveam, o saptamina intreaga am fost rupti de lume. Astazi insa baietii de la UPC ne-au adus cablul TV si internetul, deci sintem back in business!

Peste exact o saptamina trebuie sa prezint o lucrare la conferinta organizata de departamentul de filosofie, deci incep munca ‘telectuala in forta. Imediat dupa aceea, speram noi, vom avea bucuria sa prezentam orasul Oanei, Ralucai si lui Alin. Ca atare, interventiile mele „de substanta” (citeste: „kilometrice”) pe acest site vor reincepe undeva pe la sfirsitul lunii.

Si am o groaza de lucruri de scris. I-am promis lui Iulian citeva posturi inca inainte de a incepe vacanta – nu am uitat, si ma voi achita de promisiune. As dori de asemenea sa scriu despre singurele bucurii literare pe care le-am avut in aceasta vara: „Testamentul de ciocolata” al lui Marian Coman, si „Surprins de bucurie” a lui C. S. Lewis (o carte tradusa si oferita mie cu multa generozitate – si autograf! – de Manu). In plus, tare as dori sa incep si o colaborare cu Iulian, la minunata sa idee a bestiarului!

Cam astea ar fi planurile pe aceasta luna – sa vedem ce se va putea realiza. Oricum, prezenta si relativa efervescenta se datoreaza faptului ca, pentru mine, venirea toamnei calendaristice echivaleaza cu venirea primaverii libertatii. O revenire la viata, cum s-ar spune, dupa caldura insuportabila din vara asta (total necorespunzatoare muncii ‘telectuale) si dupa toata tevatura iscata in jurul achitarii de toate datoriile specifice venirii in Romania. Sa inceapa deci primavara de la Budapesta!

Written by Andrei Stavilă

Septembrie 12, 2008 la 7:31 pm

Publicat în Gânduri

Tagged with , , ,

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. bre, te fac un terv marti seara? ajung marti pe la pranz. bine ca ati ajuns cu bine

    Stefan

    Septembrie 12, 2008 at 7:49 pm

  2. andrei, musai, povesti din terv pentru mine, te rog! promit la schimb orice fel de povesti vrei de pe aici. promitpromitpromit!

    sinzianap

    Septembrie 12, 2008 at 8:58 pm

  3. Aham… aşteptăm cu enteres empresiuni pe marginea bucuriilor literare… 🙂

    vaisamar

    Septembrie 12, 2008 at 10:19 pm

  4. Bine ai revenit. Abia astept sa ne revedem. Aproape ca asta visez si noaptea, eu, tu, Alina, Oana si Alin pe la papucii aia de pe malul Dunarii, pe dealuri si coclauri. Abia astept sa plec macar pentru cateva zile in care sa nu ma gandesc la nimic…

    ralcaranfil

    Septembrie 13, 2008 at 5:51 pm

  5. De ce ingrasati punga cu galbeni a capitalistului care detine tervul? Mai buna e o iesire pe tapsan …

    Iulian

    Septembrie 14, 2008 at 1:16 am

  6. @ Stefan: la o bere mergem. Vedem noi unde.
    @ Sinziana: povesti trimitem.
    @ vaisamar: sper sa reusesc, dar undeva spre sfirsitul lunii.
    @ Ral: va asteptam cu drag
    @ Iuli (CC: Stefan, Sinziana): habar nu am ce naiba are toata lumea cu Terv-ul (valabil si pentru Szimpla, mica sau mare sau cum dracu o fi). Mie nu imi place neam: e mic, inghesuit, plin de fum, urit si scump. Cu un Dreher baut in Terv beau doua Dreher pe malul Dunarii (daca iau sticlele de la magazin), si chiar trei (daca le iau din Tesco). Sa nu mai spun ca, daca stai undeva pe linga picioarele podului cu lei, seara ai toate sansele, in aceasta perioada, sa asculti muzica live… Dar asta e, exista o caracuda romaneasca si la Terv, cu prejudecatile si micile ei placeri…

    andruska

    Septembrie 14, 2008 at 8:07 am


Lasă un răspuns

