Interactiuni

Tu quoque, Brutus?!

with 3 comments

UPDATE. Gabriel Garcia Marquez, Orhan Pamuk, Salman Rushdie si altii ii iau apararea lui Kundera. Aici.

UPDATE. Reconstitutirea denuntului, aici.

Mai aveam si eu pe propria-mi bolta citeva stelute mici si pilpiinde. Le priveam de fiecare data cind imi era rau, si parca se mai lumina putin in jur. Acum se duc dracului, una cite una.

Milan Kundera a turnat. Milan Kundera a facut politie politica (aici, aici si aici). Ma incapatinez sa cred, sa sper ca nu-i adevarat (aici). Poate e o inscenare. E singura explicatie si nu accept alta. Naiba sa-i ia pe toti.

Milan Kundera. Foto Cotidianul

Written by Andrei Stavilă

Octombrie 14, 2008 la 7:21 am

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Imi amintesc ca Paul Goma era foarte sceptic cu privire la Kundera, in comparatie cu Vaclav Havel. Probabil ca optiunile literare pot fi interpretate simptomatologic: ele spun ceva despre lucru bine ascunse precum „uitate” delatiuni.

    Iulian

    Octombrie 15, 2008 at 2:21 am

  2. Eu zic sa îţi păstrezi speranţa… am mai ramas eu, steluţă pîlpîindă pe acea boltă întunecată :)))

    Iulian

    Octombrie 15, 2008 at 2:58 am

  3. Numai ai grija sa fii bine prins! 🙂

    andruska

    Octombrie 15, 2008 at 6:19 am


Lasă un răspuns

