Interactiuni

Unchiului necunoscut

with 2 comments

Draga unchiule din State, m-a palit si pe mine boala visului ameri-ciinesc cu McFish-uri in coada. Stiu ca te tii bine si iti urez o viata fericita, dar nu uita, rogu-te, de bietul tau nepot. La 90 de ani, unchiule, omul inca mai invata multe. Invata deci si matale, slavita fie-ti amintirea si miluit gindul, din faptele demne de slava ale altora. Hai, nu fii bulangiu. De exemplu, uite ce a facut unul din generatia dumitale…

Written by Andrei Stavilă

Octombrie 24, 2008 la 10:29 pm

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aoleu eu toata viata am visat la un unchi dintr-asta. Eu sunt ultima Tepsulea si ar cam fi cazul sa apara o ruda dintr-asta putred de bogata si batrana care sa ma treaca unic mostenitor al unui castel si a unei carute cu bani…

    raluca

    Octombrie 25, 2008 at 8:41 am

  2. Toti visam asa ceva. Numai ca uite, unora chiar li se indeplinesc visele…

    andruska

    Octombrie 25, 2008 at 10:39 am


Lasă un răspuns

