Interactiuni

Dogs as Heroes: Nero, the Survivor

with 4 comments

2008, Romania, Tibeni village. The flood destroys everything. Nero, a German Sheperd, fights for his life. He stayed for 4 hours stuck to the wooden fence. Finally, he was saved. Watch the movie here. Read his story in Romanian here.

Written by Andrei Stavilă

Noiembrie 1, 2008 la 4:12 pm

4 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. E intr-adevar induiosator. Da noi stim ce minunatii poate face un caine:)

    raluca

    Noiembrie 3, 2008 at 2:01 pm

  2. Ma intreb totusi de ce stapinii spun ca au avut timp sa il dezlege, dar nu au avut timp sa il ia cu ei in podul casei. Ceva e putred la mijloc. Din pacate, la tara ciinele e pe ultimul loc. Nu face oua, nu da lapte, nu e bun de facut cirnati la Craciun… Cui ii pasa de el?

    andruska

    Noiembrie 3, 2008 at 11:26 pm

  3. Ma avand in vedere ca situatia e cam cea pe care ai prezentat-o tu e o minune si ca l-au dezlegat. Acu cine stie o fi fost mare si sa il cari in spate pana in pod… Desi daca ma intrebi pe mine, intr-o situatie asemanatoare, eu intai m-as gandi la Alin apoi la Dea si cred ca as avea putere sa o urc si in pod doar ca sa o salvez. Da vezi tu eu vorbesc in necunostinta de cauza. Eu nu am prins o inundatie(si poate ma ajuta Dumnezeu nici sa nu prind) si nu am copii (ca ma gandesc ca in momentul in care vin copii, cainele coboara o treapta in ierarhia familiei)… Stiu ca acum poate nu intelegi ce vreau sa spun, dar stiu oameni care asa au facut, stiu destule mame pentru care animalul de companie (adorat pana la aparitia copilului) a fost lasat mai la o parte. Si nu le pot judeca pentru ca am vazut cat de greu cresti un copil si cat din atentia ta iti acapareaza. Oricum intr-o situatie ideala ma vad plimband carutul copilului prin parc alaturi de Dea, desi eu si copii…

    raluca

    Noiembrie 4, 2008 at 7:58 am

  4. Da, cred ca ai dreptate. Daca a fost asa, atunci nimic de zis. Dar la tara, crede-ma, omul mai degraba si-ar lua in pod vaca, nu ciinele. Nu ii pot acuza, evident: pe de o parte, omul are ca prioritati tot ceea ce ii aduce un plus de bunastare; pe de alta parte, si vaca e un suflet…

    andruska

    Noiembrie 4, 2008 at 8:40 am


Lasă un răspuns

