Interactiuni

What dog are you?

with 13 comments

Just click this link, then click „game” (on the left side of the screen) and answer the questions! Strange enough, I seem to be a Saluki… If you take the test, please don’t forget to write here what dog are you!

saluki_hintzenberg_freisleben

Source: here

Written by Andrei Stavilă

Noiembrie 14, 2008 la 1:53 am

Publicat în Bai, animalule!

Tagged with ,

13 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eu sunt un bearded collie:(. Nu chiar collie da pe aproape. Cred ca la intrebarea cu greutatea m-am dus spre bearded…

    raluca

    Noiembrie 14, 2008 at 3:19 pm

  2. Ei, tot s-a nimerit pina la urma… 🙂

    andruska

    Noiembrie 14, 2008 at 4:34 pm

  3. Si mie mi-a iesit tot Saluki. Nici nu auzisem de astia pana acuma; si am pus ca-s foarte gras, in speranta ca ies Malamut :))
    [nu ca nu-s foarte gras]

    Stefan

    Noiembrie 14, 2008 at 5:48 pm

  4. Iaca pozna! Cine-ar fi spus ca ne asemanam atit de mult? Stii ce e mai ciudat? Eu am pus ca sint lenes… Saluki e ciine de vinatoare, deci banuiesc ca ar alerga mult, daca ar fi dupa capul lui. Pe cind noi… 🙂
    Stefan, tu ar trebui sa faci testul privind pisicile. Aici (sa nu-mi spui ca esti Albastru de Rusia 🙂
    http://cats.about.com/cs/gamespuzzles/l/blwhatkind_one.htm

    andruska

    Noiembrie 14, 2008 at 6:18 pm

  5. Ba nu s-a nimerit:(…am facut testul de trei ori si tot bearded imi iese. Nu vrea collie si pace:((

    raluca

    Noiembrie 14, 2008 at 10:05 pm

  6. Probabil ca sint doua-trei raspunsuri care te trimit la „bearded”, orice altceva ai bifa. Incearca sa faci un test total diferit, chiar daca nu se potriveste, si vezi ce iese. Daca nici asa nu merge, s-ar putea sa iti fie recunoscut IP-ul si sa nu iti mai dea alt raspuns. Incearca si tu de pe calculatorul lui Alin, cu optiuni total diferite, si vezi ce iti da. Ce-as ride sa fie Ciinele Mexican fara par! 🙂

    andruska

    Noiembrie 14, 2008 at 10:23 pm

  7. Pai nu ca noi avem acelasi IP ca suntem pe acelasi router…e mai complicat… Si sa stii ca am incercat si alte raspunsuri, da cand ma descriu nu pot sa spun ca nu am par, cand eu tind sa ajung un collie…

    raluca

    Noiembrie 15, 2008 at 11:16 am

  8. Nice game 🙂 WELSH SPRINGER SPANIEL asta sunt! Si e o rasa de caine care imi place foarte tare!

    Nico

    Noiembrie 16, 2008 at 4:17 am

  9. Welsh Springer-ul e intr-adevar o rasa faina. Bineinteles, pentru cine are cel putin atita energie pe cit are el 🙂
    Multumesc pentru comment.

    andruska

    Noiembrie 16, 2008 at 9:02 am

  10. la mine jocul zice ca ar vedea nu stiu ce similitudini cu un poodle… eu nu le vad. poate tu stii mai bine..

    Sinziana

    Noiembrie 17, 2008 at 5:00 am

  11. Da, da, semanam cu poodle! In primul rind la par, ca sintem mai creti! Si in al doilea rind la inteligenta – din cite stiu eu, poodle-ul e pe primul loc in lumea ciineasca la inteligenta!
    [Na, te-am lingusit, poate treci si tu mai des pe la comment-uri!]

    andruska

    Noiembrie 17, 2008 at 7:32 am

  12. Saluki se pare… mi se potriveste pt ca am o mica problema cu a face ce mi se cere:D

    Gabu'

    Mai 21, 2010 at 11:18 am

  13. Well… Munsterlander 🙂

    Marta

    Iunie 23, 2010 at 8:52 pm


Lasă un răspuns

