Interactiuni

Cu platforma carui partid din Romania va identificati?

with 8 comments

Pe 1 Octombrie scriam aici un Ghid al idiotului in politica. In postul respectiv gasiti trimiteri la citeva teste pe care le puteti face, pentru a va afla apartenenta politica la o doctrina sau alta. Imi parea rau atunci ca nu exista un test care sa ma situeze pe spectrul politic romanesc.

Ei bine, un astfel de test exista! Pe blogul Andreei, gasiti in acest post un link interesant: e vorba – o citez pe Andreea – „despre un proiect al Fundaţiei MRC – cu sprijinul German Marshall Fund – Black Sea Trust – prin care se testează opţiunile politice ale utilizatorilor”.

Mie mi-a iesit ca ma apropii de platformele urmatoarelor partide: PNL (66%), UDMR (62%), PD-L (58%).

Tot Andreea are citeva lucruri interesante de spus despre platformele PNL si UDMR, dar si despre clipul electoral al UDMR (iaca, ii fac reclama gratuita, dar merita!).

Written by Andrei Stavilă

Noiembrie 16, 2008 la 10:19 pm

8 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Multumesc pentru trimitere. Am stat aseara pana tarziu si m-am uitat pe harta politicii din Romania construita de Vivi http://www.vivi.ro/politica. Nu pot sa cred ca exista politicieni care au avut luari de cuvant de numai 22 de secunde. Si nu pot sa cred ca exista politicieni care au fost prezenti in proportie de 0,34%. Nu cred in votul alb si nici in votul de sanctiune. Sper doar ca alegatorul sa se informeze atat de mult incat sa evite candidatii care nu au dovedit nici o responsabilitate fata de functia lor.

    andreea

    Noiembrie 17, 2008 at 9:11 am

  2. Probabil luarea de cuvint de 22 secunde se refera la depunerea juramintului. In rest, n-au avut nimic de spus. Dar e posibil si sa fie impiedicati de liderii partidelor. De exemplu, banuiesc ca in PRM liderul dicteaza cine ia cuvintul si cine nu, si de obicei EL este cel care ia cuvintul 🙂
    Pe urma mai sint parlamentarii care sint in acelasi timp si membrii ai Parlamentului European (daca intre timp nu s-o fi despartit apele, in sensul ca a fi membru in PE e una, si a fi membru in parlamentul tarii tale e alta). Iarasi, astia nu au cum sa faca prea mare prezenta.
    Bine, astea ar fi doua puncte in care ar fi scuzabili. In rest…

    andruska

    Noiembrie 17, 2008 at 9:51 am

  3. Nu am intrat pe site-ul Andreei si pentru ca nu vreau sa iasa vreo cearta pe aici spun ca nu voi participa la „testarea optiunilor politice ale utilizatorilor” pentru simplul motiv ca mintea mea gaunoasa face o legatura intre asta si campania electorala. De aia nici nu intru pe site, nici nu fac testul nici nimic. Si chiar nu vreau sa am iarasi polemici pe tema asta.
    Intr-un al doilea rand eu ma consider un liberal. Da un liberal din ala din cartea de doctrine politice, daca vrei, pentru ca liberalii din Romania nu urmeaza intocmai doctrina liberala. Imi plac si anumite nume politice din PNL, Crin Antonescu este unul dintre ei, chiar daca Institutul de politici publice spune(tot in plina campanie) ca a vorbit cel mai putin in parlament… si normal ca in continuare imi place Tariceanu. Imi mai placea si Musca, imi place si Adriana Saftoiu, dar imi plac si Diaconescu de la PSD si vreo doi de pe la PDL…asa ca…constat ca imi plac numai politicieni tineri…ciudat…

    raluca

    Noiembrie 18, 2008 at 7:33 am

  4. Raluca, este dreptul tau sa crezi ce vrei. Eu vreau sa iti spun ca gresesti la… metodologia de lucru. Nu poti sa critici ceva pina nu cunosti, ok? (chiar asa m-ai criticat tu pe mine deunazi, desi iarasi greseai, pentru ca eu cunosc situatia grupurilor iliberale intr-o oarecare masura, deci eram indrituit sa discut pe tema respectiva) Nu poti critica o carte daca nu ai citit-o. Nu poti critica un site daca nici macar nu ai intrat pe el.
    Eu am intrat pe site-ul ala si nu mi s-a parut deloc propaganda pentru un partid sau altul, etc.
    Hai sa lasam deoparte teoriile conspiratiei 🙂

    andruska

    Noiembrie 18, 2008 at 8:42 am

  5. Da unde ti s-a parut tie ca eu critic ceva? Daca paralela facuta, repet de mintea mea gaunoasa, intre campania electorala in care ne aflam si din nou copiez citatul “testarea optiunilor politice ale utilizatorilor” tie ti se pare ca e o critica…asta e…din nou repet nu intru in polemici pe tema asta. Mi-am exprimat o opinie. E a mea. Tin la ea, iar cui nu-i convine asta e…are Alin o vorba, da e prea porcoasa sa o transcriu aici…

    raluca

    Noiembrie 18, 2008 at 6:14 pm

  6. Pacat ca nu faci testul, totusi. Mie mi s-a parut fain.

    andruska

    Noiembrie 18, 2008 at 10:07 pm

  7. Ba am sa il fac. Ba mai mult abia astept sa il fac, dar dupa alegeri…apropo tu poti vota? si chiar daca ai putea, te-ai interesat cine candideaza la noi?

    raluca

    Noiembrie 18, 2008 at 10:30 pm

  8. Nu pot vota. Dupa noua lege, daca nu sint rezident in tara in care traiesc nu pot vota. Si cum pe romania cu r mic o doare in curcubeu de mine, din moment ce nu are nevoie de votul meu, fix ma doare si pe mine in curcubeu de romania. S-o invadeze Rusia, ca merita!
    Deci: nu, nu m-am interesat cine candideaza in circumscriptia mea. Pentru ca „circumscriptia” mea nu mai e demult romania. De cind mi-a luat dreptul de a vota, consider ca romania a semnat actele de divort cu mine. Sa fie sanatoasa! Si la citi mai multi clienti pe centura Europei!

    andruska

    Noiembrie 18, 2008 at 11:08 pm


Lasă un răspuns

