Interactiuni

Si totusi, nu a cistigat PSD!

with 5 comments

Iarasi s-au facut de tot rahatul institutele de sondare a opiniei publice! Rezultatele partiale oferite de BEC si care reprezinta voturile contabilizate pina la ora 8 (in aceasta dimineata) arata ca PDL a cistigat alegerile!

Iata procentele: PDL: 34,67%; PDS+PC: 33,36%; PNL: 18,18% (Mediafax)

Written by Andrei Stavilă

Decembrie 1, 2008 la 9:36 am

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Am eu ce am cu o teorie a conspiratiei…oricare ar fi primele doua locuri, liberalii sunt fix in pozitia pe care ai descris-o tu in postul anterior…

    raluca

    Decembrie 1, 2008 at 10:56 am

  2. Institutele de sondare a opiniei nu cred ca s-au facut de bafta, marja de eroare pentru sondajele de opinie nationale e in general de +/-3% (chiar 4%, depinde de sondaj). Ceea ce inseamna ca s-au cam incadrat bine in estimari. Nu prea ai cum sa faci un sondaj cu o marja de eroare mai mica, ar insemna o munca uriasa sa castigi fie si numai 1% in marja de eroare. Iar +/-3% e suficient de bun cred. Ceea ce spui tu este ca au estimat victorie PSD si deci s-au inselat. La o diferenta asa mica, insa, numai sansa iti spune daca ai estimat corect sau nu castigatorul. Tu poti doar sa ai procente acurate in marja de eroare, ceea ce pare pare ca s-a intamplat, nu?

    Nico

    Decembrie 1, 2008 at 7:15 pm

  3. PS. Pe hotnews vad rezultate partiale 99.62% asa:

    PSD+PC – 33,6%
    PDL – 33%
    PNL – 18,7%

    ceea ce din nou intra in marja de eroare de la exit poll.

    Nico

    Decembrie 1, 2008 at 7:20 pm

  4. @ Nico
    Pavel Lucescu imi da dreptate aici
    Iar Traian Ungureanu imi da dreptate aici

    andruska

    Decembrie 2, 2008 at 12:59 am

  5. Da, intre timp m-am lamurit ca sondajele de opinie au marja de eroare de 3%, dar exit poll-urile se fac pe esantioane mult mai mari, si au in principiu 1% marja de eroare. Ma inclin 🙂

    Nico

    Decembrie 2, 2008 at 1:13 am


Lasă un răspuns

