Interactiuni

Independenta ministrului independent al justitiei

leave a comment »

Eu unul nu cred neam in asa-zisa independenta a lui Predoiu. Nu am nimic cu omul, in definitiv nu am nimic sa-i reprosez (nu am auzit sa fi facut prostii cit a fost ministru PNL) dar nici cuvinte de lauda nu am (a fost sters, nu a facut nimic sa se vada, iar daca a facut, nu a stiut sa comunice).

Totusi, avem un guvern foarte sensibil: pe de o parte „greii” de la PDL, pe de alta parte „usuraticii” PSD, sustinuti de diverse grupuri de interese. Daca Predoiu, sau oricare ar fi in locul lui, ar dori sa urgenteze rezolvarea dosarului X al unui mare corupt din PSD, sa spunem, imediat vor sari pesedeii si vor spune celor de la PDL: atentie, va avem si noi la mina pe ala cu dosarul Y: ne dati voi in cap, va dam si noi voua! Sa nu imi spuneti mie ca Predoiu va fi un cruciat luptind impotriva PSD si PDL in acelasi timp. Nici macar Don Quijote n-o sa apuce sa fie…

Asa ca zic eu in felul urmator: adevarata independenta a lui Predoiu se va vedea la sfirsitul mandatului sau, in numarul de dosare de mare coruptie finalizate si puse pe rol (deci nu neaparat rezolvate). Punem un pariu? Eu zic ca nu va fi nici unul!

Written by Andrei Stavilă

Decembrie 21, 2008 la 3:46 pm

Lasă un răspuns

