Interactiuni

De pe drum (2). Prin judetul Cluj

with 8 comments

Citeva fotografii faine:

img_5390

Casa memoriala Octavian Goga (comuna Ciucea, judetul Cluj). Dupa cum se vede, casa e construita pe o stinca; intrarea se face, de asemenea, prin stinca.

img_5393

Restaurant Nelaura (Comuna Negreni, judetul Cluj). Stie cineva cum naiba s-au gindit proprietarii la numele asta?

img_5396

O biserica faina din satul Bucea, judetul Cluj.

img_5403

img_5405

Imediat cum iesi din satul Bucea, incepi sa urci serpentinele Muntilor Apuseni. Ultimele doua fotografii sint facute de pe o culme a acestor munti.

Written by Andrei Stavilă

Decembrie 30, 2008 la 9:16 am

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Păi „Nelu” + „Laura” = love sau, după caz, „Nelaura”. 🙂

    vaisamar

    Ianuarie 5, 2009 at 11:35 am

  2. Mda, si Iulian dadea exact aceeasi rezolvare 🙂

    andruska

    Ianuarie 7, 2009 at 11:26 am

  3. Hai sa ne jucam si sa spun ca probabil unu avea o prietena/sotie pe care o chema Laura. S-au despartit, da pancarda era facuta asa ca a mai pus un ne in fata ca probabil sa nu o ofenseze pe urmatoarea prietena/sotie… Ca ma gandesc ca daca e crasma lui Nelu si a Laurei ar fi trebuit sa fie Nelulaura sau Nelau… Oricum reclama e gata, daca tu l-ai fotografiat si postat pe blog probabil altii din curiozitate au intrat, au consumat si au intrebat…si uite asa bani de crasma in Cluj…

    raluca

    Ianuarie 7, 2009 at 5:09 pm

  4. Da, chiar cred ca ar trebui sa imi plateasca spatiu publicitar 🙂

    andruska

    Ianuarie 8, 2009 at 11:56 am

  5. De acord cu tot ce zici tu aici mai puţin cu un lucru:Casa Memorială”Octavian Goga”nu se află în sat Ciucea com.Ciucea ci doar pur şi simplu în com.Ciucea că satul Bucea este altul la vreo 11km mai înspre Oradea.În rest toate bune!

    ADYMAN80

    Ianuarie 28, 2009 at 8:10 pm

  6. Multumesc pentru corectare. Voi face modificarea respectiva.

    andruska

    Ianuarie 29, 2009 at 1:24 am

  7. negreniul nu se afla in comuna ciucea,e comuna negreni si inainte de a pune ceva pe net informeaza-te bine inainte

    liliana

    Martie 18, 2009 at 9:13 pm

  8. @ Liliana
    M-am informat chiar la fata locului, si nu e vina mea ca primaria Negreni nu a schimbat vechile placute. Intr-adevar, e vorba de Comuna Negreni cam de 7 ani (in 2002 Negreniul s-a despartit de comuna Ciucea – sursa). Repet, nu e vina mea ca „dom’ primarele” dumneavoastra lasa vechile placute cu denumirea localitatii.
    Si un ultim lucru: mi-as fi dorit sa fiti la fel de politicoasa pe cit sint si eu. Oricine poate gresi, eu insumi gresesc mult. Va multumesc pentru corectura si va mai astept.

    andruska

    Martie 18, 2009 at 10:54 pm


Lasă un răspuns

