Interactiuni

Bairamul s-a terminat!

with 2 comments

A fost extraordinar, dar – ca orice lucru bun – a tinut putin. Iata o poza din ultima saptamina, facuta la Viena – una in care imi aduc omagiul cuvenit idolului din piatra (fotografia nu e foarte buna, dar se poate distinge numele lui Goethe). Pentru alte fotografii inedite in care apar (la Viena si la Budapesta) vizitati site-ul Ralucai, aici. Nu veti regreta!

dsc00103

Written by Andrei Stavilă

Ianuarie 6, 2009 la 11:37 pm

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. „Habe nun, ach! Philosophie…”

    Ce reverenţios eşti monşer cu marele G, aproape tandru cu pantofii lui🙂

    De sărbători, în pauzele reprizelor de schi, am văzut nişte interviuri pe DW cu profi teutoni extrem de îngrijoraţi de fragilitatea limbii şi identităţii germane. Mi-am adus aminte că sunt din România aşa că nu am mai suportat lamentarile nemţilor şi am dat sonorul la minim.

    Blogescu

    Ianuarie 7, 2009 at 5:02 pm

  2. Da, hai sa nu-i plingem pe nemti. Daca si ei sint de plins… In locul tau, as fi aruncat televizorul pe geam, ca la forbal🙂

    Andruska

    Ianuarie 8, 2009 at 7:36 pm


Lasă un răspuns

