Interactiuni

Ce-i mai intereseaza pe academicieni

with 7 comments

Academicieni, universitari si reprezentanti ai diverselor domenii ale culturii mondiale se vor intilni la Sorbona pentru a discuta poate cea mai adinca si dificila problema intelectuala a timpului nostru: de ce prefera barbatii blondele? (aici).

Pe aceasta cale doresc sa le transmit capetelor luminate din academia franceza ca eu: (1) nu sunt mofturos; (2) nu sunt intolerant. Ca atare nu fac nici o diferenta intre speciile genului 🙂

Written by Andrei Stavilă

Ianuarie 15, 2009 la 2:42 am

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Noaptea toate pisicile’s negre 🙂

    Florea

    Ianuarie 15, 2009 at 7:16 am

  2. Eu stiu? Sa vedem la ce concluzie ajung invatatii 🙂

    andruska

    Ianuarie 15, 2009 at 9:34 am

  3. Barbatii si blondele:)):)):)) nu mai au astia pe ce cheltui banii… Barbatii prefera blondele pentru ca sunt facile, ca sa nu le spunem curve. Ma refer aici la blondele vopsite tocmai ca sa atraga interesul barbatilor. E adevarat ca am vazut si blonde destepte si devreme acasa, da parca numarul celorlalte era mai mare… Stiu ca imi pun in cap cohorta de blonde care iti citeste blogul, da imi asum acest risc…

    raluca

    Ianuarie 15, 2009 at 2:06 pm

  4. Ca posesor de par blond, ma urc si eu in capul tau 🙂 Chiar nu sint de acord cu generalizarile, si atita timp cit nu am numarat toate blondele, toate roscatele si toate brunetele, nu putem spune care dintre ele sint, statistic, mai proaste. De altfel, mi se pare o mare prostie sa echivalam culoarea parului cu inteligenta!

    andruska

    Ianuarie 15, 2009 at 9:13 pm

  5. Da cine a zis ca sunt proaste? eu doar am zis ca sunt curve…

    raluca

    Ianuarie 16, 2009 at 4:20 am

  6. raluca : lol :)))

    Yuki

    Ianuarie 16, 2009 at 6:14 am

  7. @ Raluca
    Ca posesor de par blond, aici iti dau dreptate 🙂

    andruska

    Ianuarie 16, 2009 at 8:21 am


Lasă un răspuns

