Interactiuni

The Godfather

with 3 comments

Vasile Ișan, rectorul Universitatii „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi, domneste peste un clan format din nu mai putin de 55 „famiglii” de universitari. Despre sotii, fiice, nepoti si fini aciuati prin catedre puteti citi in articolul publicat de Cristina Lucaci in Ziarul de Iasi, aici. [Multumesc, Oana!]

Written by Andrei Stavilă

Ianuarie 18, 2009 la 9:29 pm

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Si ce te mira? Acum hai fii sincer, daca ai prinde un post la filosofie in Iasi sau oriunde altundeva(ipotetic vorbind) si daca ai avea un fiu sau o fiica care termina tot filosofia si vrea sa predea, o lasi la un liceu amarat sa se chinuiasca ca Vosniuc sau dai din coate sa iti aduci odorul la facultate? Eu recunosc ca i-as pune pile copilului meu peste tot. De ce sa se chinuiasca la fel ca mine??? Uite vezi daca vroia Alin sa predea la univ, acu aparea in ziar:) Ca mai e o faza. Daca odraslele chiar au ceva in cap? Adica pe Alin nu l-as fi banuit ca i-a pus tasu pila, daca mai sunt cazuri, nu e nasol sa fii pus in aceeasi troaca???

    raluca

    Ianuarie 19, 2009 at 10:32 am

  2. Nu, Raluca. Daca as avea un fiu sau o fiica si ei ar dori sa urmeze o cariera universitara i-as incuraja si i-as ajuta sa reuseasca. Dar nu le-as pune pile, in sensul la care te referi tu.
    Evident, eu nu sint impotriva faptului ca in aceeasi universitate sa existe rude. Dimpotriva. De exemplu, daca eu imi intilnesc viitoarea nevasta in catedra in care sint si eu, si sintem amindoi foarte buni, de ce sa fie unul din noi obligat sa demisioneze?
    Totusi, din cazurile prezentate in articol foarte putine sint cele in care „rudele” au ceva in cap. Aici vorbesc despre ceea ce cunosc: la filosofie, din cazurile prezentate, nici unul nu se incadreaza in categoria de care vorbesc.

    andruska

    Ianuarie 19, 2009 at 11:42 am

  3. Intro democratie originala,cu un capitalism de cumetrie nu-i de mirare 🙂

    Florea

    Ianuarie 19, 2009 at 4:02 pm


Lasă un răspuns

