Interactiuni

Mizeria umana

with 5 comments

Deja stim cu totii ca filmul lui Cristi Puiu, „Moartea domnului Lazarescu”, are corespondent in realitate: s-a intimplat saptamina asta in Slatina, iar victima se numeste Mihai Constantinescu si avea 63 de ani (aici). Cotidianul publica un interviu cu asistenta de pe salvare, care a incercat sa-si ajute pacientul. Omul a murit (dupa patru ore in care a fost plimbat de la un spital la altul) in camera de garda a spitalului de urgente, unde nimeni nu i-a dat atentie. Ce dracu sa mai spui? Ma voi intoarce in rromania cind o zbura porcul!

Neputinta e una, mizeria umana e alta…

moartea-domnului-lazarescu (sursa)

Written by Andrei Stavilă

Ianuarie 25, 2009 la 11:10 pm

5 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nu merita deranju’ 🙂

    Florea

    Ianuarie 26, 2009 at 5:19 am

  2. Ai dreptate ca filmul „Moartea domnului Lazarescu” este facut dupa un fapt real, da nu dupa cel de saptamana trecuta, ci daca iti mai amintesti tu acum vreo cativa ani un mos a fost abandonat pe strada de asistenta si soferul unei salvari dupa ce au incercat sa il interneze la mai multe spitale. Intr-un final omul a murit pe strada si a fost gasit a doua zi…

    raluca

    Ianuarie 26, 2009 at 8:37 pm

  3. @ Ral
    :)m-ai inteles gresit. Cum sa spun eu ca filmul lui Cristi Puiu a fost facut dupa evenimentul de saptamina trecuta, cind filmul insusi are deja citiva ani? 🙂
    Eu am spus ca filmul are corespondent in realitate, deci corespunde cu fapte reale, ceea ce nu inseamna ca a fost facut dupa ele, ci doar ca seamna cu ele 🙂

    andruska

    Ianuarie 26, 2009 at 8:56 pm

  4. Eu te inteleg, numai ca m-am saturat de paralela asta(si nu mi-o lua in nume de rau da pe toate posturile stirea era inceputa asa cu cateva variatiuni) si cand am vazut ca si tu ai facut la fel am refulat:)
    Apoi eu ti-am confirmat teoria, e facut dupa un fapt real, dupa povestea mosului de acum cativa ani si oricum orice film ai face despre ororile din spitale sigur are un corespondent in realitate:)

    raluca

    Ianuarie 27, 2009 at 7:55 am

  5. @ Ral
    Ok, acu’ te inteleg, da’ intelege si tu ca eu aici nu am acces la NICI UN post de care vorbesti tu, deci n-am de unde sa stiu ce se spune… Citesc un singur ziar, si ala e Cotidianul. Rareori ma mai uit pe EvZ.

    andruska

    Ianuarie 27, 2009 at 9:22 am


Lasă un răspuns

