Interactiuni

Donati un ou pentru Basescu!

with 2 comments

Luni, 2 februarie 2009, la ora 16:30 (ora Ungariei), la Ambasada Romaniei din Budapesta (adresa: Thokoly ut, No. 72) va incepe o intilnire a lui Traian Basescu cu studentii si tinerii profesionisti romani din Ungaria. Cu aceasta ocazie, toti cei ce au avut vise orgasmice in care aruncau in actualul presedinte cu oua si rosii au ocazia sa-si transpuna fantasmele in realitate. Eu ma duc la Tesco sa-mi fac o provizie de 20 de oua (mai multe nu pot, ca e criza). Ne vedem acolo (daca nu puteti veni, trimiteti-mi oul dumneavoastra si promit ca il tintesc cu mare precizie!)

[Glumesc. De data asta Basescu va scapa. Nu de altceva, dar mie chiar imi sint simpatice atit Excelenta Sa Ireny Comaroschi, ambasadorul Romaniei la Budapesta, cit si Aurelia Zmeu, secretar II al Ambasadei. De dragul acestor doamne, si ca sa nu le fac probleme, renunt la visul meu de o viata 🙂 ]

Written by Andrei Stavilă

Februarie 1, 2009 la 11:21 pm

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cel mai tare ar fi sa faci o poza cu Baselu…ce m-as mai rade:) da in cazul in care se intampla te rog sa o pui pe blog:)

    raluca

    Februarie 2, 2009 at 10:19 am

  2. Da, m-am gindit si eu la asta. Din nefericire, am un dead-line pentru miine, asa ca azi stau in casa sa lucrez.

    andruska

    Februarie 2, 2009 at 1:06 pm


Lasă un răspuns

