Interactiuni

Masini noi versus second hand

with 8 comments

Am mai abordat aceasta problema de citeva ori. Intotdeauna am sustinut ca prefer o masina ieftina si noua, uneia vechi dar „cu nume”. Chiar anul trecut, inca inainte de inceputul crizei, Loganul facea ravagii pe pietele din Franta si Germania. Si intrebarea mea era: adica neamtul „pur singe”, daca are de ales intre un Logan nou si un Volkswagwen  la mina a doua (care, atentie, a fost condus doar pe drumurile din Germania!) alege totusi Loganul, romanii de ce sint atit de imbecili incit aleg rabla (uneori nu adusa din Germania, ci chiar rulata pe drumurile romanesti!)?

Nu am primit inca un raspuns la aceasta intrebare. Nici nu mai conteaza. Se pare insa ca acum, in timpul crizei, nemtii cumpara Dacia Logan in draci. Brava lor!

Written by Andrei Stavilă

Februarie 14, 2009 la 3:15 pm

8 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aoleu Andrei sa o iau de la capat si sa iti insir motive? Loganul este o masina buna, la modul ca are piese de Renault, dar e asamblata de romani, de romani Andrei, romanii care iti fura si mancarea din farfurie, romani care in loc de 5 suruburi pentru a monta un far folosesc doar 3 si pe celelalte le fura. Germanii isi vor da seama ca e o masina buna da prost asamblata, o vor duce in service, vor mai plati ceva bani si o vor face normala. Asta daca nu cumva o asambleaza la ei si rezolva problema romanilor hoti…
    Nu e vorba de ipocrizie sau snobism sunt doar sfaturile unui om care are Logan, le iei in considerare sau nu…treaba ta…

    raluca

    Februarie 14, 2009 at 9:06 pm

  2. Mai, nu sint total impotriva masinilor second-hand, si eu mi-as lua chiar miine un VW Beetle sau un Nissan Qashqai la mina a doua…
    Ma intrebam totusi de ce nemtii prefera un Logan unui VW Passat la mina a doua chiar de la ei, de exemplu. Tot nu am un raspuns la intrebarea asta (programul „Rabla” al nemtilor ar fi un raspuns, dar nu stiu daca acopera toate cazurile).

    andruska

    Februarie 15, 2009 at 11:48 am

  3. Si pe nemti si pe francezi(si asta o stiu chiar de la sora Alinei) ii tenteaza pretul. Ca la urma urmei primesti tabla si componente cat la un mercedes si dai mult mai putini bani…
    Oricum acum nu cred ca mai este ecuatia nou vs. second-hand, pentru ca si masinile noi au ajuns destul de rezonabile ca pret. De esemplu am vazut ieri pe strada o masinuta tare faina, Suzuky ceva. Un fel de 4×4 foarte mic, adica nu foarte mic, da cat sa nu arate ca o masina de teren. Si a gugalit-o Alin si este 12 mii de euro. Rezonabil, in conditiile in care peugeot 2006 a ajuns 9 mii si ceva…

    raluca

    Februarie 16, 2009 at 7:47 am

  4. Ehei, daca as fi stiut eu ca se vor ieftini asa mult… Daca as mai fi asteptat putin… Daca, daca, daca!

    andruska

    Februarie 16, 2009 at 8:41 am

  5. Suzuki-ul ala (cred ca e vorba de SX4) e asamblat in Ungaria, de aia e asa de ieftin. Mai e un model de Kia (parca) asamblat in Slovacia si nu trece de 10.000 cea mai ieftina varianta.
    Dar calitatea lor nu cred ca o depaseste cu mult pe a unei Dacii.

    alex

    Februarie 16, 2009 at 12:26 pm

  6. Da, si eu ma gindeam la SX4. Sau poate Ignis? Desi Ignis-ul era 9.000 – 10.000 de euro acum doi ani.
    In ceea ce priveste Kia, am auzit totusi ca sint in crestere calitativa. Nu stiu daca la modelele ieftine, si totusi… De acord insa ca nu sint foarte diferite de Dacia.

    andruska

    Februarie 16, 2009 at 2:51 pm

  7. Alex, ai logan?

    raluca

    Februarie 16, 2009 at 9:13 pm

  8. Nu, Solnitza 🙂 De ce?

    alex

    Februarie 17, 2009 at 9:11 am


Lasă un răspuns

