Interactiuni

Un martisor

with 7 comments

E clar, a venit primavara! Sint 9 grade afara si au aparut ghioceii (pe cel de mai jos Helga l-a descoperit, azi dimineata). Asa ca, intrucit pe aici nu am vazut martisoare si banuiesc ca ungurii nu au o asemenea traditie,  m-am gindit sa vi-l ofer cu drag voua, cititorilor mei, ca semn al venirii primaverii la Budapesta. Sa traiti, sa fiti frumosi si fericiti, sa iubiti si sa fiti iubiti! Lasati incrincenarile deoparte si nu uitati ce spunea tocmai scepticul nostru de serviciu: „Fir-ai a dracului, viață, ca frumoasa mai esti!” La multi ani!

img_5523-640x480

(click pe poza pentru a o mari)

Written by Andrei Stavilă

Martie 1, 2009 la 8:52 pm

Publicat în Gânduri

Tagged with , ,

7 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. O primavara frumoasa si senina si voua! Foarte frumos martisorul tau 🙂

    Pe la noi isi scutura Babele toate cojoacele – ne-au anuntat de azi ca miine va fi inchisa scoala din cauza nametilor. Noi nu ne suparam!!!

    Alina

    Martie 2, 2009 at 4:23 am

  2. Wow! Scoala inchisa din cauza nametilor? Nu am mai auzit in Romania de asa ceva de pe vremea bunicilor! Ca fan al zapezii, TREBUIE sa ma mut in America!

    andruska

    Martie 2, 2009 at 8:16 am

  3. 🙂 Totul depinde unde, in America. Unde sintem noi, in New Jersey, iernile nu sint friguroase, dar de vreo citeva ori pe an ninge serios si se pune zapada pina la genunchi uneori. Atunci se inchide scoala (in fiecare an s-a intimplat asta macar o data).

    Daca te duci ceva mai la nord, ninge mai mult si mai des.

    Dar daca ajungi undeva prin Virginia, Caroline, Georgia, Florida, iar mai la vest, Alabama, Mississippi, Louisiana, rareori ninge. Cind am fost in New Orleans in ianuarie anul asta, ne-am plimbat in tricou in primele zile. Era foarte cald (palmierii cresc in voie acolo, nu ca in North Carolina unde exista, dar sint cam rari si chinuiti, fiindca nu e destul de cald pentru ei).

    Va pupam!

    Alina

    Martie 3, 2009 at 1:06 am

  4. Chiar daca e mai la nord, chiar daca e snow day, snow storm sau ce-o mai fi, la Cornellisti nu se da liber… toata lumea la „fabrica” merge… 😦

    Sinzi

    Martie 6, 2009 at 3:49 pm

  5. Brrrrr!!! Cum spunea un mare invatat – adica eu: „munca naspa”! 🙂

    andruska

    Martie 6, 2009 at 11:23 pm

  6. Haha, Sinzi, da, fiindca la voi ninsoarea e ceva obisnuit 🙂 Imi amintesc de Obama, cum se amuza ca iarna asta in Washington D.C. au inchis scolile din cauza ninsorii, pe cind la Chicago, unde iernile sint friguroase si lungi, nu se intimpla asa ceva.

    Cind am fost eu la Barcelona, in 1999-2000, eram la uni in laboratorul de computere si deodata aud un anunt: mergeti urgent acasa, se inchide universitatea, fiindca se anunta viscol, ninsoare, etc. Suna foarte amenintator si chiar m-am grabit sa ajung acasa, ca nu mai patisem asa ceva niciodata (in Romania). Ma asteptam sa fie vijelie, nameti cum nu mai vazusem – cind colo, fara exagerare, a fulguit putin si nici macar nu s-a pus zapada pe jos. Ca sa vedeti ca perceptia pericolului iernatic e codata cultural/regional 🙂

    Alina

    Martie 7, 2009 at 3:03 am

  7. Ii suspectez pe californieni ca au mitizat iarna in Ithaca. Tot astept sa se faca precum mi s-a zis, iarna totala, dar vad ca e doar o vreme lunga, depresiva si friguroasa. Ceea ce e mult mai pastelat decat ce mi s-a descris ca ma asteapta…

    Sinzi

    Martie 8, 2009 at 1:24 am


Lasă un răspuns

