Interactiuni

Blog update: votul si alte ciudatenii tehnice

leave a comment »

1. M-am inscris si eu la RoBlogFest. Nu ca am vreo pretentie la ceva – in primul rind m-am inscris tirziu (azi e ultima zi de vot), in al doilea rind v-as cere prea mult sa ma votati (trebuie sa va faceti intii cont, deci nu se rezolva totul intr-o secunda), in al treilea rind oricum mare popularitate n-am, iar in al patrulea rind, Zamolxis spune ca blogurile din diaspora anul trecut nu au fost primite, iar anul asta n-au nici o sansa. Dar ce sa-i faci, asa-i orgoliul omului, sa ramina ceva pentru posteritate si in plus sa aiba ce povesti nepotilor 🙂 Deci daca totusi vreti sa ma votati pierdeti timpul, apasati in dreapta pe banner-ul respectiv (si daca tot intrati, votati si altii pe care-i am in blogroll si care s-au inscris). Multumesc!

[daca totusi deranjeaza pe cineva banner-ul il pot da jos – cum am spus, nu imi prea pasa]

2. Ceva se intimpla cu tehnica asta avansata- ori nu ma pricep eu. Am doua probleme: abonatii si PageRank-ul. Deci daca va pricepeti, va rog sa-mi oferiti si mie explicatii pentru urmatoarele doua chestii:

(a) PageRank. Pe pagina „Home” a blogului apare PR 6 (a crescut constant in cele 15 luni de existenta a blogului, fara fluctuatii – desi recunosc, 6 e cam mare pentru un blog cu doar 200 unici in medie pe zi, si nu am o explicatie pentru asta). Insa daca accesezi orice alta pagina, sau dai click pe orice articol, PR-ul arata intotdeauna 0. Habar nu am de ce, inseamna ca se inregistreaza pe fiecare pagina in parte si nu pe tot blogul in general – iar „Home”, fiind cea mai accesata, are 6. Dar Zamolxis imi spune ca el a vazut ceva fluctuatii chiar si pe aceasta pagina. Daca are cineva vreo explicatie, sint curios.

(b) Abonatii. Aveam doar doi, iar ieri (duminica) ma trezesc ca-s 12!!!! De unde pina unde? Si aici m-ar interesa o explicatie… Ma rog, sint doar curios, nu sint innebunit dupa trafic – intrucit nu vreau sa cistig bani din blog pentru ca n-am timp si stofa pentru asa ceva – dar curiozitatea vine din febra care m-a apucat odata cu deschiderea blogului 🙂

3. Pregatesc ceva surprize. Ma gindesc la colaborari, dar astept raspunsul persoanelor contactate. Sa vedem ce va iesi. Pe de alta parte, in doua-trei zile voi posta un articol despre Shakespeare si cenzura corectitudinii  politice. Asa ca tineti aproape!

Written by Andrei Stavilă

Martie 2, 2009 la 9:19 am

Publicat în Blogosfera

Tagged with , , , ,

Lasă un răspuns

