Interactiuni

Colectionam premii!

with 6 comments

Am mai cistigat un concurs in blogosfera! Dupa ce eu am cistigat concursul initiat de Gramo privind cel mai argumentat post (cu articolul Adevarul: intre Securitate si Dumnezeu), am inscris-o pe Arankas cu Supliciul supliciilor la concursul de pe blogul lui Mircea Popescu, intitulat „Cel mai bun blog al saptaminii” (e vorba de saptamina 16-23 martie). Prima data am primit drept premiu gazduire nelimitata si gratuita la gramo.ro (inca nu m-am hotarit exact ce sa fac cu blogul andruska.gramo.ro). De data asta am primit un link catre postul cistigator pe blogul initiatorului concursului (in sidebar).

Multumesc in numele celor trei autori ai blogului tuturor celor care ne apreciaza, ne premiaza si in primul rind celor care ne citesc zilnic! Vom incerca sa crestem calitatea si diversitatea pe acest blog – si pregatim noi surprize! [nota: Mircea Popescu a anuntat cistigatorul ieri, dar noi va spunem azi, ca sa ne mearga bine toata saptamina 🙂 ]

Si tot ca sa incepem bine saptamina, o recomandare: Andrei Plesu – Sensul vietii.

Written by Andrei Stavilă

Martie 23, 2009 la 9:18 am

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bravo, Alina! Postul e super si imi pare bine ca il vad si altii in aceeasi lumina. Si eu i-as fi dat premiul saptaminii 😉

    Iuli

    Martie 23, 2009 at 1:50 pm

  2. felicitări! să vă meargă bine toată săptămâna!

    fanitza

    Martie 23, 2009 at 2:28 pm

  3. Multumim! Si pentru felicitari, si pentru vizita! Te mai asteptam!

    andruska

    Martie 23, 2009 at 9:26 pm

  4. Felicitari si la cit mai multe premii! Echipa e imbatabila 🙂

    Alina

    Martie 23, 2009 at 11:09 pm

  5. adica … se poate „imbata” 😉

    Iulian

    Martie 23, 2009 at 11:10 pm

  6. multumesc, dragilor 🙂

    arankas

    Martie 23, 2009 at 11:27 pm


Lasă un răspuns

