Interactiuni

Vasluiul, afectat de criza!

with 2 comments

Daca liceul cu program sportiv din Vaslui a ajuns sa vinda fan, atunci chiar e criza. Sau programul sportiv o fi insemnind cositul pe cimp? Ori probabil cineva a ascultat prea mult Cassa Loco?

DSCN0353 [800x600]

Asta chiar e tare: in atelierul domnului pictor se face orice pe vreme de criza! Tablouri sau inscrisuri, ce doriti! Poate o chimicala, ceva?

DSCN0354 [800x600]

Si in definitiv, daca e criza, nu mai conteaza cum te imbraci la interviul pentru job. Sau poate conteaza, cine stie, daca intilnesti o patroana disperata si te-ai scos! [Oana, merci pentru poza!]

vaslui [800x600]

Written by Andrei Stavilă

August 6, 2009 la 7:05 am

Publicat în De pe drum

Tagged with , , , ,

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. lol, romii cu tricouri „cool” sunt de un comic involuntar, irezistibil. aproape la fel de tare – prin obor, in buc, am cumparat pepene de la unu cu tricou cu che guevara.

    strelnikov

    August 11, 2009 at 6:17 am

  2. Stai, Vasluiul afectat de criza ? Mie imi pare ca e exact la fel 😀

    krossfire

    August 22, 2009 at 7:11 am


Lasă un răspuns

