Interactiuni

Blogosfera din diaspora

with 5 comments

Proiectul ii apartine lui Zamolxis (aka Also Sprach Zamolxis) si am fost invitat sa contribui. Ideea ar fi sa facem un recensamint al prezentei diasporei in blogosfera, deocamdata fara nici o legatura cu nivelul calitativ al blogurilor. Reiau mai jos prezentarea recensamintului facuta de Zamolxis insusi:

„Aceasta lista poate fi accesata la http://lista.diaspo.ro si este mentinuta in prezent de Zamolxis (Toronto), Alex (Toronto) si Andruska (Florenta).
Aveti un blog sau forum in diaspora? Nu ezitati sa contactati unul dintre administratori pentru a fi adaugat!”
Va veti intreba care e scopul unei asemenea liste. Deocamdata, nici unul 🙂 insa m-am alaturat initiativei intrucit sint un fan al proiectelor care isi definesc pe parcurs scopul si natura. Cine stie, diaspora blogosferica (aka romanii virtuali), daca va sti sa se uneasca asa cum romanii reali nu stiu sa o faca, poate deveni o forta, inclusiv – si poate mai ales – politica.
Marea mea problema este ca nu prea descopar des bloguri din diaspora – asa ca, in cazul in care descoperiti voi, anuntati-ma si il voi adauga pe lista. Nu de alta, dar trebuie sa fac treaba, altfel ma trazneste zeul Zamolxis cu mania-i cunoscuta 🙂
Lista se va gasi si in blogroll, la categoria „Dupa blocuri”.
Written by Andrei Stavilă

Octombrie 2, 2009 la 10:16 pm

5 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Uite niste bloguri ale romanilor stabiliti in strainatate pe care le citesc cat de des pot. Nu stiu daca te vor ajuta in scopul tau, da aia e…
    http://viataprinbalonulroz.blogspot.com/
    http://denisa-vs-franta.blogspot.com/
    http://blog.netsf.org/
    http://www.elrumano.eu/
    Trebuie sa precizez ca nu ii cunosc personal pe toti posesorii de blog pe care ti i-am indicat…

    raluca

    Octombrie 3, 2009 at 9:55 am

  2. Multumesc, rege al filosofiei! 🙂
    Bafta in Firenze!

    zamolxis

    Octombrie 3, 2009 at 1:13 pm

  3. Ti-am pus un comentariu cu link-uri. Nu stiu de ce nu a aparut. Sa ma anunti daca vrei sa ti le trimit si pe mail…

    raluca

    Octombrie 3, 2009 at 11:08 pm

  4. Raluca, multumesc foarte mult! Comentariul initial nu aparuse intrucit, avind mai multe link-uri, a fost considerat de Askimet drept spam. Asa ca am intrat la spam si l-am aprobat.
    Multumesc inca o data! Voi vizita site-urile respective cind am timp si le voi pune in lista. Cind mai gasesti, da-mi de stire!

    andruska

    Octombrie 4, 2009 at 8:16 am

  5. Da m-am gandit ca asta s-a intamplat. De aia ti-am mai pus un comentariu. Sper sa te ajute. Te mai anunt daca gasesc altceva…

    raluca

    Octombrie 4, 2009 at 12:25 pm


Lasă un răspuns

