Interactiuni

Rusinea de a fi roman

with 9 comments

Un profesor universitar de nationalitate germana, angajat la Central European University, a primit un mail intr-o limba pe care nu a putut s-o identifice, la prima vedere. Asa ca omul a dat un „mass mail” intregii comunitati CEU (studenti, profesori, staff). Titlul mail-ului este „mysterious language”, iar textul suna cam asa:

can anyone identify this language/translate the text?

„awaii..uraatt mai eshtii!!! libidinosulee;;)”

Si acum ma intreb si eu: cum naiba sa mai iesi in lume si sa spui ca esti roman? Se pare ca decizia mea de a ma declara ungur in Italia (oricine m-ar intreba) nu e tocmai gresita (de fapt este, dar despre asta in alt post!). Sper din tot sufletul sa nu-i fi raspuns nimeni profesorului respectiv…

Written by Andrei Stavilă

Octombrie 7, 2009 la 11:14 pm

Publicat în Eterna Românie, Universitare

Tagged with

9 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Da e urat, sunt de acord cu tine. La gest ma refer. Dar, daca facem o analiza pe text, pot sa te intreb, ma Andrei ce cocalari, manelisti si micruisti ai tu colegi?

    raluca

    Octombrie 8, 2009 at 6:37 am

  2. Pai uite asta e, ca nu ai de unde sa stii. Faptul ca un om e student la CEU nu ii garanteaza si existenta celor 7 ani de acasa. Asta e tragic, nu e nevoie neaparat de un cocalar aici…

    andruska

    Octombrie 8, 2009 at 6:58 am

  3. Ce repede ai raspuns… Pai ma e simplu de aflat cine e, ca la urma urmei cati studenti romani are profesorul respectiv?
    Apoi ca sa ne ne certam, din nou, sa stii ca de data asta sunt un pic de acord cu tine. E de ajuns un singur specimen din asta sa strice tot ce poate face bun comunitatea studentilor romani…

    raluca

    Octombrie 8, 2009 at 7:08 am

  4. uite aici şi remediul, care implică tot un cetăţean german (de origine valahă):
    http://artsbeat.blogs.nytimes.com/2009/10/08/herta-muller-wins-the-2009-nobel-prize-for-literature

    julius

    Octombrie 8, 2009 at 1:40 pm

  5. cine e proful? poate chiar e un libidinos urat… in fine, eu stiu un prof libidinos urat la ceu… dar nu e neamtz…pompom!

    Adi B.

    Octombrie 8, 2009 at 4:24 pm

  6. Da, dar banuiesc ca tu nu i-ai trimis astfel de mailuri. Sau ma insel?

    andruska

    Octombrie 9, 2009 at 6:05 am

  7. Andrei, i-au raspuns multi, inclusiv subsemnatul. Cand mi-a multumit, omul a spus ca reactia a fost masiva. Probabil multi s-au simtit cum spui tu. Si eu – de asta am si raspuns. Compara: un idiot cu – probabil – zeci de oameni preocupati sa spele rusinea.

    Din pacate am sters raspunsul lui, ca ti-as fi aratat ca descrierea ta e inexacta, nu cred ca era vorba de un e-mail si nu sunt nici sigur ca era vorba de un student.

    George

    Octombrie 9, 2009 at 3:12 pm

  8. nu mi se pare ca un mesaj de la un retard ne face automat pe toti retarzi, tot astfel cum premiul Nobel pentru lit dat unei nemtoaice nascute in Ro nu ne face automat pe toti genii.

    fiecare popor cu cretinoizii sai. pe noi ne deosebeste cred acest puternic complex de inferioritate si tendinta de a ne autoamplifica slabiciunile.

    zamolxis

    Octombrie 9, 2009 at 4:54 pm

  9. @ George & zamolxis
    Problema e totusi ca un nebun arunca o piatra in lac si zece cuminti se chinuie sa o scoata… La asta ma refeream!

    andruska

    Octombrie 9, 2009 at 9:16 pm


Lasă un răspuns

