Interactiuni

Hai cu Haplea

with 5 comments

Am descoperit si eu, cu niscaiva intarziere,  filme romanesti vechi, colea – un exemplu ar fi Independenta Romaniei (Grigore Brezeanu, 1912). Altul, mai pe scurt, e desenul animat cu Haplea (Marin Iorda, 1927), Frosa si catelul Zdup. Drept e ca eu n-am crescut cu Haplea – tot ce a ajuns la mine a fost zicala „De ce esti Haplea?” Voi cum stati la capitolul Haplea, episod din copilarie?

Written by Caprescu

Octombrie 31, 2009 la 1:36 am

Postat in Altele, Uncategorized

Tagged with

5 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pacat ca nu e filmul intreg…

    andruska

    Octombrie 31, 2009 at 5:45 pm

  2. Zicala – check, parca si alte vagi reminiscente, tre’ sa forez.

    George

    Noiembrie 1, 2009 at 1:50 am

  3. Eu imi amintesc de o carte „Peripetiile lui Haplea”… O poveste in versuri cu ilustraiile lui Marin Iorda. Desenul animat mi-a amintit de cartulie.

    Cezar

    Noiembrie 1, 2009 at 3:01 pm

  4. nu m-am prins daca Frosa avea strabism, de-i tot fugeau ochii

    interesante obiceiurile la sat: bei apa, sezi, te-nsori. mult mai simplu si direct decat acum, cu cyber, facebook, twitter, etc

    zamolxis

    Noiembrie 1, 2009 at 10:00 pm

  5. @ all
    Totusi, parca in filmul asta Haplea nu are nici o legatura cu zicala carora tuturor ne-a ramas pe creier🙂

    andruska

    Noiembrie 1, 2009 at 10:16 pm


Lasă un răspuns

