Interactiuni

Dupa 20 de ani…

with 5 comments

Nu, nu este vorba despre Cei trei muschetari… La 20 de ani de la Revolutie, ne-am dat seama ca l-am injurat degeaba pe Silviu Brucan pentru profetia lui crunta: Romania mai are nevoie de alti 20 de ani, si apoi inca 20, si tot asa mult, mult mai departe pina cind – DACA se va intimpla si asta – va ajunge din urma tarile (nu, nu bogate, ci pur si simplu) normale. Chiar ma gindeam la un moment dat ce as putea spune cu ocazia acestei aniversari pe care nici nu stiu cum sa o privesc, altfel decit cu un ochi rizind si altul plingind. Dupa ce am citit postul recent al lui Cezar, mi-ar fi rusine sa mai bigui vreun cuvint. Va rog sa rupeti din timpul vostru doua minute si sa il cititi – este povestea unui om care a trait Revolutia pe viu (nu „in direct”, ca noi astialalti), a primit un upercut zdravan in plina figura din partea tranzitiei catre libertate si economia de piata, iar acum si-a gasit alte rosturi intr-o tara in care, desi romanii sint vazuti chioris, este respectat asa cum merita.

Written by Andrei Stavilă

Noiembrie 1, 2009 la 10:11 pm

5 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Stiai ca in momentul in care Ceausescu a fost inlaturat de la putere.. Romania nu mai avea datorie nici macar un dolar ! Dupa 20 de ani de la revolutie Romania este inglodata in datorii.. asta da „progres” :)))

    valliy

    Noiembrie 1, 2009 at 10:29 pm

  2. Eu cred ca ar fi bine sa te informezi pe larg ce insemna viata in comunism, din moment ce ai avut norocul sa fii mic copil atunci. Invata ce a fost comunismul, cum au trait oamenii, cum au murit. Si lasa la o pate locurile comune pe care le auzi de la mosii si babele care-l regreta pe Ceausescu. Dupa aceea poate nu te vei mai face de rusine cu astfel de comentarii.

    andruska

    Noiembrie 2, 2009 at 8:25 am

  3. @valllly: nici in comuna primitiva n-aveam datorii..

    zamolxis

    Noiembrie 2, 2009 at 9:40 am

  4. @ andruska: nu e vorba de batranii care il regreta pe ceausescu, chestia asta cu datoria am aflat-o de curand.. in mare stiu ce a reprezentat comunismul, dar promit sa ma documentez!!
    Nu cred ca trebuie sa imi fie rusine sa imi spun parerea, chiar daca e eronata.. omul invata din greseli !!

    @ zamolxis: putem compara sistemul economic de acum ce cel de atunci ?

    valliy

    Noiembrie 2, 2009 at 7:25 pm

  5. Frumos scris insa povestea lui nu ma mira si nu cred ca l-as putea condamna pentru ceva. Totusi, in publicitate ar fi avut o sansa daca prindea marile investitii de dupa 1998.

    krossfire

    Noiembrie 2, 2009 at 8:25 pm


Lasă un răspuns

