Interactiuni

Comandante, ai futut tara!

with 11 comments

Nu voi face publice umilintele la care am fost supus in ultimele trei luni de autoritatile romane, in frunte cu Premierul si Ministrul Educatiei Emil Boc, girat mereu si personal de Traian Basescu. Nici ultima umilinta, traita chiar ieri si avind aceiasi autori. Poate cindva, poate alta data. Nu voi face publice nici motivele pentru care nu voi merge la vot ori cele pentru care nu ma mai consider cetatean roman. Ingaduiti-mi insa un moment de defulare. E un videoclip realizat prost, cred ca si eu as fi facut versuri mai interesante. Dar ideea generala este totusi dureros – si umilitor – de adevarata. Ce sa mai spun… sa votati bine! Cind voi gasi o tara pe care sa o consider a mea si care sa ma accepte, imi voi face si eu datoria de cetatean. (multumesc, C si S!)

Written by Andrei Stavilă

Noiembrie 18, 2009 la 11:29 pm

Publicat în Politica în România

Tagged with , , ,

11 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Andruska, da’ umilinţele voastre, ale EU-iştilor, au fost făcute publice de Costică în 22 acum 2 săptămâni, chiar ma întrebam de ce nu e nici un ecou aici.

    Ce s-a întâmplat ieri, te referi la anularea dezbaterilor publice?

    (P.S., nici tu nu votezi?)

    Stefan Ionescu

    Noiembrie 19, 2009 at 12:36 am

  2. P.P.S. Postul tău despre votul alb ar merita un re-post…

    Stefan Ionescu

    Noiembrie 19, 2009 at 3:24 am

  3. Andrei, ca tot sunt eu contra ta totdeauna, uite ca eu ma duc la vot. Am sa ma inghesui cu toti taranii in gara, unde se organizeaza sectiile speciale de votare, ca sa invalidez un vot. Pur si simplu nu vreau sa voteze altul pentru mine asa cum sunt sigura ca se intampla la Iasi.
    Ai vazut clipul de pe blogul meu…e prea tare, da ala nu e base…

    raluca

    Noiembrie 19, 2009 at 7:17 am

  4. @ Stefan
    Ei, Costica e un poet, a invelit totul in mantie argintie… Sint si lucruri care nu s-au spus, si lucruri care nu au putut fi spuse intrucit s-au intimplat dupa publicarea articolului.
    Anularea dezbaterilor publice? De ce m-ar umili asta? Nu, umilintele sint personale, si vin direct de la domnul Boc, stampilate si parafate.

    @ Stefan si Raluca
    Votul alb, sau votul invalidat, are sens atunci cind (a) te consideri cetateanul unei tari si (b) iti pasa. La mine nu mai functioneaza nici una din conditii. Si serios, cind se va ivi ocazia renunt la pasaportul romanesc. Ma tot gindesc de ceva vreme la asta.

    andruska

    Noiembrie 19, 2009 at 8:11 am

  5. Curaj, Andrei. Si, din punctul meu de vedere, iti poti permite mai mult decat un moment.

    Nu ar fi o idee buna totusi sa le dai o replica, tot cu stampila, domnilor respectivi? Eu prefer sa cred ca ei, nu tu, detin in mod nejustificat si rusinos un pasaport.

    George

    Noiembrie 20, 2009 at 12:01 am

  6. Poate ca ai dreptate, insa eu am invatat in ultima vreme ca nu e vorba doar de politicienii vizibili ca atare. Nu doar ei sint problema, ci intregul sistem. Eu si colegii mei ne-am luptat cu directorasi, sub-directorasi, secretare si sub-secretare, economisti si juristi, s.a.m.d – toti din MEC!. Cei care au trecut prin CNBSS stiu foarte bine prin ce umilinta trebuie sa treci – uite aici, de pilda.
    Stii ca in ultimele saptamini activitatea administrativa in Romania a fost complet suspendata? Pur si simplu nimeni nu a mai luat la nivel de ministere nici o decizie importanta in nici o institutie a statului, de teama sa nu fie schimbat de seful ce va veni (sora unei colege lucreaza intr-un minister, deci informatia e din interior). Toata lumea e paralizata si pina la noul sef nu mai face nimeni nimic. Ma intreb daca femeia de serviciu macar mai da cu matura pe holurile vreunui minister sau al altuia. Efectiv, de o luna tara nu mai este guvernata. Asta arata adevarata dimensiune a tragediei: politicienii sint o categorie, functionarii publici (numiti sau selectati prin concurs) sint insa o alta categorie strins legata de prima.
    As fi mers la vot si mi-as fi pastrat increderea daca as fi auzit un singur candidat care ar fi avut in centrul campaniei sale schimbarea sistemului administrativ si al celui politic – dar cu exemple concrete, nu cu vorbe goale precum candidatul PNL. Asa insa nu are rost. Nu e lehamite, e realitate. Nu pot vota daca sa pun pe tort o cireasa sau o visina, atita timp cit tortul e facut din balega. Astia sintem, e o chestiune de mentalitate si de popor, oricit am dori sa negam asta. Eu am obosit sa lupt si vreau altceva – deci ma retrag.

    andruska

    Noiembrie 20, 2009 at 9:33 pm

  7. Daca Basescu pierde aceste alegeri va fi dovada ca televizorul a votat in Romania.

    Nu vi se pare straniu ca TOTI, dar toti au pus tunurile pe Basescu ?

    Geoana a fost de doua ori la Moscova in aceasta campanie electorala fara a oferi explicatii clare. Antonescu a mintit in campania sa ca scoate impozite si alte prostii. Este imposibil, aceste lucruri sunt stipulate in acordul cu FMI, semnat si ratificat de Parlamentul Romaniei. Deci Antonescu minte.

    Nu are bun simt asa cum pretinde. In aceasta seara a fost cel mailipsit de bun simt, cel mai agresiv, apeland PRIMUL la atacuri la persoana. A muscat lipsit de de fair play ori de cate ori a avut ocazia. A demonstrat ca nu poate face parte dintr-o dezbatere civilizata, vorbind mereu peste altii si neoprindu-se la timp.

    Ghita

    Noiembrie 20, 2009 at 10:25 pm

  8. Andrei, sunt de acord cu ce spui. De o luna e haos. Si nu e un accident ca e asa. Si eu cred ca avem niste probleme de dimensiuni endemice. Si nu astept mare lucru de la alegeri. Inteleg bine si de ce spui ‘asa suntem’ – in ‘dispozitie’ sunt 100% cu tine. Daca incerc sa ma gandesc la rece, am totusi rezerve aici. Cine e asa? Cati, care, cum? Nu iti cer raspunsuri, nu e deloc momentul si e irelevant aici. Incerc doar sa-ti spun ca imi pare rau ca oameni ca tine renunta. Suntem prizonierii unor idioti si ai prostilor dusi de nas de ei. Din pacate, cred ca nu putem scapa de captivitate asa simplu, iesind din jocul cetateniei. Eu n-am talent de emigrant, si cred ca e un talent rar. Dar destul.

    George

    Noiembrie 21, 2009 at 12:33 am

  9. @ Ghita
    Auzisem eu de armatele de forumisti angajati de partide, dar nu credeam sa isi bage coada si pe blogul asta 🙂

    andruska

    Noiembrie 21, 2009 at 7:53 am

  10. Ok, sunt locotenent major in armata de forumisti ai lui Basescu. M-ai prins, ce mai !

    Deci Antonescu spune adevarul. Antonescu e un om CARE NU A FACUT NIMIC in viata lui dar care ai vrea sa-l votez. Pe un impostor care nu stie decat sa faca grimase peste grimase cand ceilalti vorbesc (foarte mult bun simt, intr-adevar), un om specific 100% clasei politice din Romania. Un om care, de 20 de ani sta in parlament are tupeu sane vorbeasca despre cum e clasa politica & bla bla.

    Sunt curios, la referendum ce votezi ?

    Ghita

    Noiembrie 21, 2009 at 10:58 am

  11. Daca ai fi citit al doilea comentariu al meu de mai sus, ai fi vazut ca nu il apreciez pe Antonescu 🙂
    Daca ai fi citit scurtul meu text din interiorul postului, ai fi vazut ca nu am de gind sa votez si ca nu am de gind sa ma mai consider cetatean al acestei tari 🙂
    Cum insa comentezi fara sa iti dai osteneala sa citesti ce s-a scris mai sus (nu citesti nici postul, nici comentariile), da, cred acum mai mult ca oricind ca faci parte din armata de internauti trimisa la lupta zilele astea. Dar nu, nu esti locotenent major in armata de forumisti a lui Basescu. Un locotenent major e mai educat, mai atent, raspunde mai rar intrucit citeste mai mult, dar atunci cind rasspunde o face in cunostinta de cauza. Tu esti un biet soldat lobotomizat, caruia i s-au scos ochii, i s-au taiat urechile si i s-a lasat gura sloboda. Un executant, nu un locotenent major. As fi fost onorat sa discut cu un locotenent major, fie el si al marinarului.
    Nu-i nimic, nu e nevoie sa gindesti. Nici sa citesti inainte de a critica pe altii. Stai linistit, vei face parte in continuare din armata celor drogati cu ideea caa au trait – si vor trai – bine. Eu fac parte din turma de idioti, de dobitoace, de sobolani care si-au luat talpasita de pe vaporul marinarului. Poate dobitoc – dar un dobitoc, in sfirsit, liber. Iti urez si eu, daca imi permiti, sa traiesti nu bine, ci… liber! Vorbim peste cinci ani…

    andruska

    Noiembrie 21, 2009 at 5:21 pm


Lasă un răspuns

