Interactiuni

E bine.

with 4 comments

Sa spunem ca aveti de ales: cancer sau SIDA? Cam asa imi suna mie remarca idioata a celor care imi tot spun, de vreo 15 ani incoace, sa aleg raul mai mic. Geoana sau Basescu? Nu, multumesc. Nici cancer, nici SIDA. Vreau sa traiesc.

Ma bucur totusi pentru ca a iesit Geoana (daca o fi iesit). Este insa bucuria schingiuita a soldatului care lupta de doua luni de zile numai pe intuneric, legat la ochi. Cel putin, acum s- a facut ziua si totul este clar. In varianta lui Basescu presedinte, ne-ar fi asteptat luni intregi de instabilitate politica, poate dizolvarea Parlamentului, luni intregi de negura, in care soldatul de care va spuneam ar fi lovit in continuare bezmetic cu sabia in toate directiile. In varianta lui Geoana presedinte, lucrurile vor sta rau, insa cel putin va exista un guvern, o administratie care sa se ocupe de tara si impotriva careia soldatul nostru poate lupta. Intre a sti care-ti este adversarul (si a lupta pe fata cu el, chiar daca sansele sint mici), si a nu sti care e adversarul si a lupta in van pe intuneric, eu prefer prima varianta. Intrucit e vorba de situatia mea personala, de lupta pe care o duc eu, prefer prima varianta. De asta ma bucur ca a cistigat Geoana. E insa o bucurie schingiuita, iar sampania o las altora. Un paharel de bitter e mai adecvat situatiei.

De miine incep o noua lupta. Cel putin acum stiu ca vom avea un guvern, ca tara va fi administrata, ca exista un aparat de stat cu care pot vorbi (citeste: „lupta”). De asta e ok ca a cistigat Geoana. Pentru mine. E bine.

Written by Andrei Stavilă

Decembrie 6, 2009 la 11:29 pm

4 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nu zi hop – mai e si diaspora. Diferenta va fi doar de cateva zeci de mii de voturi. Si parca vad, ne trezim cu Basescu presedinte azi/maine. Dar pana una alta, mai bine un vin fiert, sau chiar un unicum.

    Caprescu

    Decembrie 7, 2009 at 2:20 am

  2. Asa-i. Dar pina miine-poimiine, ma multumesc si cu o zi fara Basescu presedinte 🙂

    andruska

    Decembrie 7, 2009 at 6:54 am

  3. Pana la urma e rau 😦

    Base a castigat la nici un procent diferenta.

    alex

    Decembrie 7, 2009 at 12:33 pm

  4. Nici sampanie nu am baut si nici vin, desi, ca sitine @andrusca, am avut un soi de bucurie ciudata.
    Astazi, sentimentul ce ma incearca este si mai ciudat.
    Am sperat si eu ca pana la Craciun ne vom linisti.
    Din pacate, scandalul va continua. Mi-e teama sa ma gandesc pentru cata vreme de acum incolo.

    Daca T. Basescu va dori dizolvarea Parlamentului, cel putin atunci ma voi bucura ca am votat cu Geoana.

    Fănuţa

    Decembrie 7, 2009 at 12:42 pm


Lasă un răspuns

