Interactiuni

Patapievici

with 3 comments

Scurt, ca nu e timp: nu-l credeam pe Patapievici – care inca imi este drag, oricite prostii politice a facut – in stare de asa ceva. Sa spui tu, un intelectual de marca, despre existenta unei casete in care lui Geoana i se face sex oral si sa nu dai nici o proba, ba mai mult, sa fii contrazis de unul din propria ta echipa… Foarte urit! Sint uluit si inca nu imi revin.

Written by Andrei Stavilă

Decembrie 10, 2009 la 2:48 pm

3 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mai are cineva bun simt in tara asta?!
    Iti vine sa urli!
    Acum am vazut si eu euforia pe televizoare. Am crezut ca presa a luat/o razna, ca de obicei, in ultima vreme!

    Rusine!

    Fănuţa

    Decembrie 10, 2009 at 6:17 pm

  2. vroiam sa-ti spun ca-s pe cale sa-ti trimit o leapsa, si cand colo, unde ma trimit tu? si ce-i cu obsesia asta neaosa pentru sexul oral? eu zic s-o analizam 🙂

    zamolxis

    Decembrie 10, 2009 at 11:11 pm

  3. deci e ca un freak show cu alegerile astea… si inca nu s’a terminat 🙂

    ps: tare poza de mai jos.

    strelnikov

    Decembrie 12, 2009 at 12:41 am


Lasă un răspuns

