Interactiuni

Arrivederci! Bonus: Constantin Tanase

with 3 comments

Gata, de azi nu voi mai avea acces la net decit ocazional in urmatoarea saptamina. Ne vedem dupa! Pina atunci, va las cu Constantin Tanase (via Razvan Vintilescu). Si daca ma intrebati pe mine, o sa va spun ca „rumeinia” e un fel de cosciug pe care groparii beti il manevreaza asa cum pot (neaparat, vedeti aici!). Dar nu-i nimic: bine ca raminem optimisti!

Ne-am trezit din hibernare
Si-am strigat cât am putut:
Sus Cutare! Jos Cutare!
Si cu asta ce-am facut?

Am dorit, cu mic, cu mare,
Si-am luptat, cum am stiut,
S-avem noua guvernare,
Si cu asta ce-am facut?

Ca mai bine sa ne fie,
Ne-a crescut salariul brut,
Dar traim în saracie,
Si cu asta ce-am facut?

Ia coruptia amploare,
Cum nicicând nu s-a vazut,
Scoatem totul la vânzare?
Si cu asta ce-am facut?

Pentru-a câstiga o pâine,
Multi o iau de la-nceput,
Ratacesc prin tari straine,
Si cu asta ce-am facut?

Traversam ani grei cu crize,
Leul iar a decazut,
Cresc întruna taxe-accize,
Si cu asta ce-am facut?

Totul este ca-nainte,
De belele n-am trecut,
Se trag sforile, se minte,
Si cu asta ce-am facut?

Se urzesc pe-ascuns vendete,
Cum nicicând nu s-a vazut,
Tara-i plina de vedete,
Si cu asta ce-am facut?

Pleaca-ai nostri, vin ai nostri!
E sloganul cunoscut;
Iarasi am votat ca prostii,
Si cu asta ce-am facut?

Written by Andrei Stavilă

Decembrie 12, 2009 la 1:54 am

3 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. la noi, la romani, eterna intrebare ruseasca „ce-i de facut?” devine „pe cine-l votam?”…
    p.s. dupa, intrebam, de ce am votat?
    p.p.s. cea mai frumoasa reusita a politicienilor din toate partidele a fost sa reduca politicul la actul de vot…

    vitalie

    Decembrie 12, 2009 at 5:44 am

  2. Eu tot primesc poezioara asta din 2006 in sus. E o conspiratie dom’le😛

    krossfire

    Decembrie 13, 2009 at 5:20 pm

  3. Super! Eu o citesc prima data si se potriveste perfect cu sorcova mea („La plimbare-n blogo.ro-oaie”). In alta ordine de idei, iti recomant spre citire ultimele comentarii de la creierul III. Ceva imi spune ca port o discutie cu o persoana despre care ai mai scris..

    zamolxis

    Decembrie 16, 2009 at 3:46 am


Lasă un răspuns

