Interactiuni

Sarbatori fericite! Si un colind…

with 8 comments

Cu greu, am revenit on-line si, dupa cum am promis, ma apuc de treaba pentru a termina serialul inceput (printre picaturi, adica printre lucrari pentru sfirsitul de semestru, curatenia romaneasca din ajunul Craciunului, invirtitul sarmalelor si salivatul in fata usii cuptorului). In curind vor aparea si ultimele episoade; pina atunci insa, vreau sa va urez tuturor sarbatori frumoase, Craciun fericit, si un an nou ceva mai bun totusi decit asta care a trecut! Va las cu un „colind” – se pare ca e ceva mai vechi, dar eu abia acum am aflat de Guess Who. Pregatiti-va vreo 10 batiste, ca la filmele indiene de pe vremuri! Aici – Enjoy!

Mai jos aveti si doua fotografii de la ferma la care stam. Au fost facute de arankas in urma cu o saptamina – din pacate, acum a ramas doar amintirea acelor clipe – am revenit intre timp la ploaie si noroi…

(click pe fotografii pentru a le mari)

Written by Andrei Stavilă

Decembrie 24, 2009 la 8:44 am

Postat in Altele

Tagged with , , , ,

8 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cat pe ce sa cred ca vor iesi din cuptor si episoadele urmatoare. 🙂
    Craciun Fericit! si un An Nou cu bucurii, si tie.

    Fănuţa

    Decembrie 24, 2009 at 12:51 pm

  2. Multumesc!

    andruska

    Decembrie 24, 2009 at 5:58 pm

  3. Faine poze, asa da atmosfera de Craciun. 🙂 Sarbatori fericite!

    Elena

    Decembrie 24, 2009 at 7:08 pm

  4. Si tie!

    andruska

    Decembrie 25, 2009 at 11:42 pm

  5. Sarbatori fericite, si vezi ca ti-am „apreciat” blogul 🙂

    zamolxis

    Decembrie 26, 2009 at 1:46 pm

  6. Un an nou fain.

    P.S: Ala e un pui grasun de Newfoundland 😀 ?

    krossfire

    Decembrie 27, 2009 at 8:22 am

  7. Multumesc, asemenea! Si nope, ala e un Chow-Chow batrin de noua ani!

    andruska

    Decembrie 27, 2009 at 8:34 am

  8. Frumoase poze.

    STAR

    Februarie 2, 2010 at 5:01 pm


Lasă un răspuns

