Interactiuni

De râsul curcilor

with one comment

România acorda ajutor umanitar republicii Haiti în valoare de 50.000 de euro. Asta este ştirea care a circulat astăzi în toată presa. Ori nu înţeleg eu tot tabloul şi îmi lipsesc nişte piese, ori ne-am prostit iremediabil. 50.000 de euro? Cu 50.000 de euro vrea România să ajute sinistraţii dintr-o ţară unde cutremurul a făcut 75.000 de victime, 250.000 de răniţi şi a lăsat fără locuinţe un milion de oameni? De ce nu am tăcut pur şi simplu? Nu avem bani, e criză, asta e… dar să acorzi ajutor o sumă ridicolă mi se pare hilar. De fapt de plâns mai degrabă…

Am ajuns de râsul curcilor care, dacă ar pune mână de la mână, tot ar strânge şi ele un 50.000 de euro. Eu nu mai am cuvinte. Poate mai aveţi voi…

Written by Nico

Ianuarie 21, 2010 la 7:31 am

Publicat în De risul curcilor

Tagged with , , ,

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.


Lasă un răspuns

