Interactiuni

Bomboane filosoafe!

with 3 comments

Chiar cand declarasem razboi ciocolatei (acum vreo 3 saptamani) se ivi din senin un colet cu ‘bunatati’ frantuzesti trimis de sora mea  prin posta. Am defacut eu cu multa bagare de seama cutiile si cutiutele cu dulciuri si privirea mi-a cazut pe o punga mare cu bomboane de Craciun. Mi-am zis ca o fi trecut el Craciunul da’ eu tot vreau sa ma infrupt cu ciocolata neasteptata, stralucitoare si ajunsa la mine cu o saptamana intarziere (or so) dat fiind faptul ca posta italiana nu lucreaza de sarbatori.

[click pe fotografii pentru a le mari]

Acum… ta-ta-ta-ta surpriza: bomboanele nu erau orice fel de bomboane de ciocolata ci erau… erau… bomboane filosoafe! Asa incat in timp ce savurai gustul minunat al bomboanei si minunea de cacao cobora incetisor spre stomac mintea ta trebuia sa lucreze pentru a deslusi intelesul unei apoftegme (sau chiar doua apoftegme pe acelasi ambalaj). Din foame de cunoastere am tot desfacut bomboane… una dupa alta… pana cand am adunat o gramajoara de apoftegme si nestiind ce sa mai fac cu ele si tot grabindu-ma cu impachetatul (ca tocmai ne mutam) le-am aruncat la cos. Stiu ca se vor gasi unii sa ma acuze ca… deh!,  da stati fara nici o griija ca le-am aruncat fix la cosul pe care scria hartie. Acum parca imi pare rau asa. Coborase si la mine in casa (tocmai din cerul ei instelat si inacesibil)… filosofia!

Written by arankas

Februarie 2, 2010 la 8:00 am

3 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. interesant…
    Vreau si eu asa bomboane… :((

    un nou sens

    Februarie 2, 2010 at 8:07 am

  2. Nimic nu e mai bun decât o soră bună, cu excepţia unei surori bune care-ţi trimite ciocolată. 😀

    Deci nu dispera, filosofia şi ciocolata nu se sfârşesc niciodată şi merg de mână, suplinindu-se una pe alta la nevoie. =))

    arcadia

    Februarie 2, 2010 at 10:23 am

  3. Clar, ai pacatuit. Ai recunoscut, e drept, dar parca a fost un decagram de ironie in marturia ta (nu mi-am dat seama, ma tot gandeam la bomboanele cu pricina :). Oricum, stii ca trebuie sa faci penitenta si sa rechemi filosofia din cosul de gunoi, asa ca iti recomand (eu, prostissimo, doar ma cunosti) sa cumperi cateva volume verzui de „maxime, cugetari si aforisme” (din alea au ai mei cu duiumul acasa, daca nu cumva le-au dat si ei la maculatura) si sa le citesti fara sa mananci ciocolata.

    Vezi ca am fost indulgenta si n-am zis sa le memorezi…

    Inchei cu un citat, spre exemplificare durerii tale de vei citi vreodata ce-au spus inteleptii lumii: ”Durerea inalta omul de valoare si coboara pe cel de rand. Nu orice noapte arata stelele, numai noaptea cea senina.”

    Caprescu

    Februarie 3, 2010 at 1:43 pm


Lasă un răspuns

