Interactiuni

Street art in Venetia

with 2 comments

[click pe foto pentru a o mari]

„Nu trebuie sa cerem permisiunea pentru a fi liberi!

Mi-ar placea sa vad asa in fiecare oras mare si in fiecare oras mic din fiecare tara unde se discrimineaza pe criterii de sex, nationalitate, etnie  etc. Nici nu mai conteaza daca strica sau nu „imaginea orasului” (si daca orasul este unul turistic, cu atat mai bine!) Mergand spre Venetia am vazut din masina aceste ziduri si mi-a palcut.  Imi pare rau de doua lucruri:

1. ca nu erau mai in centru (ci erau mai curand la periferia Venetiei)

2. ca pozele facute din mers nu sunt mai clare.

[click pe foto pentru a o mari]

Written by arankas

Februarie 7, 2010 la 11:39 am

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pai in Romania ar fi aratat ceva in enul ”Gigel Team X Ruleaza !” , ”Gaborii sunt naspa !” si toate mazgalite cu spray negru, ca-i mai ieftin 😛

    krossfire

    Februarie 9, 2010 at 9:17 am

  2. ha ha ha hahah
    da, cred ca ai dreptate. Am vazut de multe ori si in strainatate mazgaleli pe ziduri care nu spuneau nimic (sau spuneau lucruri de genul „Ana loves me”, „Eminem is the king”) si mai erau si extrem de suparatoare vizual. Dar exemplul pe care il dau eu cu Venetia este de cu totul alta factura. Cei care au facut graffiti-ul se pare ca stiau ce fac (ca din punct de vedere tehnic mi se pare ok iar mesajul e unul de arta politica). In plus imi imaginez ca respectivul garaj/hala/whatever arata mult mai tern inainte de „interventia” cu pricina (deci, iata si „beautification” pe langa scopul activist.
    Iar commentul tau ma facu sa rad dis de dimineata hahaaha „Gigel Team X Ruleaza!” Super tare!!!!!

    Arankas

    Februarie 9, 2010 at 12:03 pm


Lasă un răspuns

