Interactiuni

Autobuz de noapte

leave a comment »

Iau des autobuzul de noapte. Ce sa fac daca trebuie? Urc frumos cautandu-mi locul tiparit pe bilet si ma chinui sa adorm cu cat mai repede cu atat mai bine. Uneori aud vorbindu-se in jurul meu in toate limbile pamantului si atunci numar oile in gand (doar-doar voi adormi mai repede si ma voi trezi doar la destinatie, adica cam peste 16 ore). Uneori insa, inteleg ce vorbesc oamenii din jurul meu si asta ma tine treaza  si cu atentia incordata (desi ma prefac ca dorm).

Urca la Bologna un grup de vreo cinci italieni in floarea varstei, proaspat geluiti cu “bujori in obraji”, cu nelipsita “Coca Cola” (& Torrone & ochelari de soare la 7 seara) si se aseaza toti in spatele meu. In doar douazeci de minute stiam totul despre Alessia. Cum care Alessia? Nepoata lui Roberto, care acum se casatoreste pentru a doua oara cu acelasi elvetian rasist, sexist si ultra-nationalist; care nu a mai terminat facultatea de drept (si ce potential avea!); care a suferit trei interventii chirurgicale la genunchiul drept.

In fata mea un conational si consoarta lui se certau de mama focului (convinsi fiind ca nimeni din jur nu le intelege limba). El catre ea: “ma, baga si tu la cap ca ai 35 de ani si tot ca un copil debil ai ramas; mai machiaza-te si tu, fa-ti parul chiar daca stai acasa…ca doar ti-am cumparat de alea de dat pe ochi! Pai eu vin de la munca rupt si tu stai in treningul ala jegos si nepieptanata si ma astepti pe mine asa? Ce fel de femeie esti tu ma lehuzo?”  Ea parea agasata tare de “insistentele” lui. Isi incheia si descheia nervos hanoracul “Nike” in timp ce declama amenintator “sa te ia mama dracului de bou libidions!” si apoi uitandu-se pe geam:“ia uite dom’le unde statea craiul!”. Vazand  ca “boul” nu reactioneaza incepea sa se rasteasca amenintator “ce mama dracului imi spui tu mie cum sa ma port, ma craiule, crai de kkt obosit ce esti! Of, craiule, craiule, crai de tot kkt-ul”. A urmat un sir de “craiule obosit!” de am crezut ca femeia din fata mea e chiar: a.) Pena Corcodusa (cea care spala mortii in “Craii de Curtea Veche”) b.) ori sufera de verbageratie.

Imi mut atentia mai spre stanga. Pe bancheta de vis-a-vis un tanar cuplu de americani (vorba vine, pentru ca ea vorbea la telefon cu cineva intr-o limba pe care nu am putut-o repera, iar singurul cuvant pe care l-am dibuit a fost “Dubai”). Deci ea era din Dubai (am decretat)!  So, ea din Dubai, el din State…ea frumoasa foc….el asisderea…ea se trezeste undeva pe la 4 (cand soferul opreste pentru o pauza de 15 min la o benzinarie) si intr-o engleza americana de invidiat ii ordona lui: „what do you wait? Go and buy me some fresh orange juice!” Adica ea vroia suc de portocale fresh (portocale proaspete stoarse!). De unde asa o minunatie, ca eram in benzinarie?! Vine ala cu coada intre picioare (dupa ce alearga prin frig cu geaca deschisa si cu parul valvoi), ii aduce „domnisoarei exotice” suc de portocale la cutie si niste pane forte cu migdale (sunt o bunatate ca le stiu). Domnisoara incepe sa zbiere in cel mai nesimit mod ca ea nu asta a vrut, ca sa le duca inapoi si  sa-i aduca „ciocolata cu portocala, suc proaspat de portocale si nu stiu ce altceva”. Americanul fuge iar prin frig sa-i execute ordinul prietenei lui and … guesswhat? Normal ca nu erau bune nici alea, da norocul lui ca pleca autobuzul….Ea s-a multumit cu un perdaf de zile mari despre „incompetenta lui innascuta de barbat!” Sarcul! Daca eram in locul lui cred nu faceam decat sa-i bag cu forta ciocolata aia toata in gura mare si spurcata. Da’ el saracul fusese la toate clasele de „feminist theory” (asta dupa cum o lasa sa se „descarce” fara macar sa-i atraga atentia ca e ridicola si isterica).

Written by arankas

Februarie 22, 2010 la 1:14 am

Lasă un răspuns

