Interactiuni

8+/-2 martie + 1 intrebare

with 4 comments

Scurta explicatie si ajungem la intrebare: am primit drept rasplata un tricou, m-am bucurat, m-am imbracat cu el si mi-am facut cateva poze la automat. Iata si rezultatul, la loc de cinste in podul vastului meu apartament burghez. Tricoul il dau si cu imprumut, sa experimentati ce reactie au oamenii. Cand se face mai cald am sa va povestesc, dar pana una alta sa notam ca cei cativa din jurul meu (nu toti) au facut urmatorul rationament – observa ca scrie acolo mic in dreapta, jos pe tricou „gender studies”, adauga feminist in ecuatie si rezulta ca purtatorul tricoului uraste barbatii. Cum se face ca inainte de a exista un val feminist cu adevarat, in tarile noastre, in Romania sa spunem, se naste un anti-feminism?

Written by Caprescu

Martie 10, 2010 la 1:49 am

4 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Din nefericire, asa cum nu iese fum fara foc, nici reactia asta de care vorbesti nu este total neintemeiata. Cred ca fiecare fenomen social are extremistii lui. Nationalismul are extremistii lui, feminismul la fel. Din pacate, extremistii din toate domeniile fac rau in special celor a caror pozitie o sustin. Am experimentat pe propria piele acest tip de extremism, si nu o data. Una dintre ocazii a fost un curs de un intreg semestru la Gender Studies CEU, unde am mers cu draga inima initial – asta pina sa vad ca orice remarca de a mea nu era primita logic de vreo doua-trei persoane, ci intimpinata intotdeauna cu sofismul „ignoratio elenchi”: asta e gindire patriarhala / gendered-biased / etc. Chestia este ca persoanele respective imi trinteau un astfel de raspuns indiferent ce spuneam si indiferet ca altii / altele erau de acord cu mine sau nu.
    Cred ca fenomenul ciudat pe care il observi tu (aparitia anti-feminismului in Romania inainte de aparitia unui adevarat feminism) se datoreaza exclusiv acestor extremisti. Si faptului ca ei sint mai vocali si mai vizibili decit reprezentantii „adevaratului feminism”.
    Ma rog, coc de mult timp un post impotriva extremismului de tip gender. Din nefericire nu prea gasesc timp sa il pun pe hirtie. Dar ma amuz de pe acum la comentariile si injuraturile pe care cu siguranta le voi primi.

    Andruska

    Martie 10, 2010 at 8:26 am

  2. mai Caprescule,
    tu stii ce as face eu cu feministele astea turbate 🙂
    Nu de alta dar numai scapand de ele „adevaratul feminism” va putea in sfarsit fi inteles, discutat etc in tarisoare precum Romania. Si ai dreptate cand spui ca pentru multi „feminista=care uraste barbatii”. Asta se intampla pentru ca unele nebune, gen Valerie Solano, chiar urla si fac lucruri reprobabile (gen impuscat Andy W.) pentru ca urasc barbatii…si poporul ce sa inteleaga? Nici nu s-au lamurit bine ce este cu „feminismul” asta ca le si sar in ochi „femeiustile astea isterice”.
    da imi place tricoul (dupa cum ti-am spus)!

    arankas

    Martie 10, 2010 at 10:52 am

  3. Nu se naste, nu pui intrebarea buna. Avortonul era deja acolo, e pe la varsta a patra, doar ca umbla sub mai multe nume. Sper sa moara dracului mai repede.

    Altfel, simpatiile mele pt gender dept (si identity politics&academia in general) sunt cam nule – da’ nu din motive de luptat pt drepturile femeilor, ci pentru ca detergentul nu hraneste sinapsele nimanui. Nu o sa-i iert dept respectiv a doua chestie pt prima.

    Si chestia cu ‘ce reactie au oamenii’ nu e chiar pe gustul meu. Nu-mi place sa fiu somat sa am o reactie. Sigur ca prefer mesajul de pe tricoul tau celui de pe spatele motociclistului care-mi spune „if you can read this, the bitch fell off” samd. Da’ ideea ca ‘mesajele’ rezolva ceva e nitel inocenta dupa mintea mea.

    George

    Martie 10, 2010 at 7:24 pm

  4. @ George: Drept, punctul meu de plecare trebuia atacat. Avortoni in toate santurile. Despre mesajul de pe garduri si tricouri mai putem vorbi (imi pare rau pentru somatie – trebuia sa sune a bere).
    @ Andruska: Asteptam postul revolutionar-revoltator despre extremisti-(de)-limitati de toate felurile.
    @ Arankas: Stim noi, stim ce le-ai face turbatelor. Totusi, nu cred ca Valerie S. e chiar pe buzele poporului..

    Caprescu

    Martie 11, 2010 at 3:11 am


Lasă un răspuns

