Interactiuni

Proiectul „Prima Casa” – aproape gratis!

with 3 comments

Am gasit  cateva fotografii din seria „casa, dulce casa” .  Primele sunt facute iarna, cu vreo doi ani in urma (cand ne intorceam de la Budapesta). „Casa” ne-a facut cu ochiul ei discret si inghetat. Am oprit langa un sant (undeva dupa Reghin) si am facut doua – trei poze in viteza (era frig rau!).

Urmatoarele sunt facute in cea mai fierbinte zi din august. Veneam de la Bucuresti  si aerul conditionat din trenul meu nu mai facea fata.  Au inceput sa se certe pasagerii. Unul avea nevoie de aer (dorea cu ardoare sa deschida geamul), o doamna in varsta ( ca sa nu zic baba) urla de mama focului ca „e curent” si raceste.  In timpul asta ne apropiam de Iasi si am facut cateva poze din mers cu „vastele” apartamente.   Am apreciat faptul ca „locatarii” nu aruncau gunoiul pe calea ferata ci si-au atasat la casa un frumos cos.

Written by arankas

Martie 14, 2010 la 1:31 am

Publicat în Altele

Tagged with ,

3 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Despre cei cu cortul nu stiu nimic, insa cei din vagoane sunt muncitori la calea ferata. Pe scurt ei repara linia. Stau acolo o saptamana, adica luni-vineri, si in week-end pleaca acasa la familii. Stiu asta pentru ca tatal meu era candva seful unor astfel de muncitori, pe vremea cand la calea ferata chiar mai lucra cineva… Deci sunt locuinte provizorii si desi unele arata ca niste apartamente in miniatura acolo iarna e frig si vara e foarte cald…

    raluca

    Martie 14, 2010 at 9:28 am

  2. Daca mai tine mult criza s-ar putea transforma in locuinte permanente 😦

    Andruska

    Martie 14, 2010 at 7:09 pm

  3. excelent cortu ala =))

    Petrov

    Martie 14, 2010 at 7:54 pm


Lasă un răspuns

