Interactiuni

Generatia ’89 – The Dreamers?

with 3 comments

„They have no memory of communism and Ceausescu. They were too young to remember, or were not born yet. They are the Generation ’89, they look towards the future, they want to change Romania.”

Generation ’89, a videoreportage by Francesco Martino and Davide Sighele

Highlights: pentru noi ’89 reprezinta doar o poveste; cel putin daca ar arata si Romania cum arata Germania; sa ma tin in continuare de blog.

Written by Caprescu

Martie 19, 2010 la 5:01 pm

Publicat în Altele

Tagged with , , , ,

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Responses to highlights:
    (1) pentru mine ’89 nu e o poveste, sint prea batrin ca sa fie doar atit. O baba a venit pe 19 decembrie (parca) urlind in gura mare la ora 4 dupa-amiaza si crucindu-se in fata bunicului: „Deschide parinte televizorul ca e ‘rivulutie’!”. Ce proasta-i baba, m-am gindit eu, nu stie ca programul TV incepe la 8 seara si se termina la 10 in zilele saptaminii. Am aprins „Astronautul” cu lampi si de atunci am invatat sa nu mai spun ca babele sint proaste.
    Pe 22 seara am plins pentru eroi si am aprins luminari in dormitor de era sa dau foc la casa. In acelasi timp la oras maica-mea imi distrugea cravata de pionier, ca sa puna tricolorul la oglinda sa nu-i strice revolutionarii Dacia 1300. Acum am ramas doar cu o camasa ingalbenita de pionier, o pastrez pentru fi-miu, i-o las mostenire, poate peste 50 de ani o valora ceva, la anticariat.
    (2) Romania nu are nici o sansa sa arate ca Germania – din pacate, Germania are toate sansele sa arate ca Romania.
    (3) Tine-te de blog, ca e bine. Primesti premiu.

    Andruska

    Martie 20, 2010 at 12:45 am

  2. „Each person who reads us, protects us”

    Am si eu un raspuns legat de generatii si de bloguri, dar nu de contextul post-89 din Romania. Citeam ziarele azi si titlul „Social networking sites come to Cuba” din BBC News mi-a oprit privirea. De acolo am aflat despre blogul Generation Y, al lui Yoani Sánchez: „Generation Y is a Blog inspired by people like me, with names that start with or contain a „Y”. Born in Cuba in the ’70s and ’80s, marked by schools in the countryside, Russian cartoons, illegal emigration and frustration.” Descrierea e mult mai detaliata si merita sa accesati blogosfera alternativa la adresa: http://www.desdecuba.com/generationy/

    Caprescu

    Martie 20, 2010 at 1:09 pm

  3. notez, ca pentru mine, mai multe despre generatia ’89, mai europeana in identitate, de data asta: http://www.generation89.eu/

    Caprescu

    Martie 22, 2010 at 6:11 pm


Lasă un răspuns

