Interactiuni

so-called japanese iq test or how to procrastinate

with 5 comments

Objective: “Everybody has to cross the river”

The following rules apply:

* Only 2 persons on the raft at a time.
* The father cannot stay with any of the daughters, without their mother’s presence.
* The mother cannot stay with any of the sons, without their father’s presence.
* The thief (striped shirt) cannot stay with any family member, if the Policeman is not there.
* Only the Father, the Mother and the Policeman know how to operate the raft.

To move the people, click on them. To move the raft, click on the pole on the opposite side of the river.

To actually play, click here.

Written by Caprescu

Mai 18, 2010 la 2:39 pm

Postat in Uncategorized

5 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. 😀

    arcadia

    Mai 18, 2010 at 8:32 pm

  2. o erata – nu stiu cine i-o fi zis ca e japonez, ca dupa mintea mea scrie in chineza. (trebuia sa precizez undeva)

    altminteri, felicitari si sper ca v-ati amuzat bine cu parintii dementi trecand peste cuejdi. 🙂

    Caprescu

    Mai 19, 2010 at 12:09 am

  3. Dupa mintea mea nu e nicio diferenta intre chineza si japoneza 😛
    Eu m-am amuzat trecand, de data asta, peste Timis 😀

    arcadia

    Mai 19, 2010 at 6:38 pm

  4. 😦
    Deci am cazut nu doar la testul IQ al americanilor, ci si la cel al japonezilor / chinezilor. Il astept cu infrigurare pe cel al romanilor.

    andruska

    Mai 21, 2010 at 9:11 pm

  5. Eu ştiam de unul asemănător, dar mai simplu. Cu o capră, o varză, un lup şi un barcagiu. Capra n-are voie să rămână cu varza pe mal fără barcagiu. La fel, lupul n-are voie să rămână cu capra. O fi ăsta ăla românesc? :))

    Elena

    Mai 23, 2010 at 11:58 am


Lasă un răspuns

